Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Gi Alliance "Bard", og Horde "Deathknight". Ohhh.. bare forestill dere "Undead Deathknight" 7850952[/snapback] Det kan kun være UD Deathknight, noe annet hadde vært feil.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 nei ikke flere klasser. ihvertfall ikke noen av de som er nevnt nå.
Tethrix Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Hadde likt Necromancer jeg også. Digget den i D2, hadde sikkert gjort det her også
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 en blanding av hunter og warrior hadde vært fett range dot, intercept, pummel, scatter shot, aimed shot....
svenningen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 have vært ganske kult med en "shadow" paladin syns jeg:D
worthy Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg hadde ikke hatt noe imot å få Spellbreakers :<
QBab Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Shadow paladin hadde vert digg ja. Og så kunne den hatt noe sånt som "walking shadow" en slags stealth mulighet. I tillegg til at den hadde spells spesielt beregnet på den vanlige paladin og andre holy classes som for. eks priest.
Darth Kjell Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 have vært ganske kult med en "shadow" paladin syns jeg:D 7851325[/snapback] Det tviler jeg på at vi kommer til å få. Grunnen er at horde også fikk paladin i TBC.
NuckChorris Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ser egentlig ikke behovet for noen nye klasser i WoW. Føler man har det man trenger, samtidig som at man har endel å velge i mellom. Tror 1-2 nye klasser kun vil gjøre et par av de som er nå ubrukelige eller nedprioritert. Må si jeg ble skuffet da TBC ble annonsert, uten nye klasser. Men i ettertid ser jeg at det bare var bra. Mye nytt innhold og nye raser gjorde susen for min del i hvert fall..
Veta Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 have vært ganske kult med en "shadow" paladin syns jeg:D 7851325[/snapback] /signed Akkurat det jeg ønsker meg! De kunne fått shadow-tre på talent-treet sitt!
likferd Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 En melee klasse som ikke er en pinglerogue. Berserker eller noe. Er ganske tydelig at blizzard aldri vil gjøre warrior til melee dps klasse, og da har du bare ett valg, rogue.
thomas213 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Necromancer, med Corpse Explosion. There is no cow level.
Kiruk Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 En melee klasse som ikke er en pinglerogue. Berserker eller noe. Er ganske tydelig at blizzard aldri vil gjøre warrior til melee dps klasse, og da har du bare ett valg, rogue. 7854944[/snapback] Berserker, eksempel fra annet spill: The Berserker is an offensive powerhouse that's built for one thing: bring the pain like nobody else. Using rage to his advantage, he actually dishes out more damage as he gets hurt, leaving his enemies with a cruicial decision... let the Beserker pick them apart piece by piece, or destroy them in one vicious, controlled fit of pure, seething rage. The best way I can describe our Berserker is an offensive fighter that thrives on taking damage. In fact.. the more damage he takes, the more damage he can dish out. Playing the Berserker will be HARD. You are likely going to die more than other classes while learning how to play. That said.. a well played Berserker is going to be SCARY in their ability to do damage.
Veta Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Berserker hørtes jo kult ut. Mye kulere enn Deathknight egentlig. Men det er vel bare drømming egentlig, tror dere ikke?
Speik Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg ville hatt en Mesmer slik som i Guild Wars. Den bruker Hexes og Enchantments (som det heter i GW) som blant annet stjeler energien (blir vel mana i wow) til andre klasser, og hindrer dem i å gjøre det de vil. Mesmeren har mange "fuck with your mind"-spells, som blant annet "hypnotize" og "migraine", og en JÆVLI spell som ALLE i Guild Wars hater, "Backfire" som er en debuff som gjør at du tar skade hver gang du caster en spell. Mesmeren kan sette ut en caster helt. The Mesmer på GWwiki Endret 3. februar 2007 av Speik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå