Gå til innhold

Nytt Xbox tilbud, inkl. Halo + Splinter Cell


goggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som dere (som vanlig) glemmer å plusse på de 24% staten vår skal ha.... hå det blir fort opp i 2800,- men likevel er jo dette billig!

 

Ikke for å virke som en piratfreek her, men husk: De maskinene dere kjøper som nå er på yilbud er laget etter 1. aug. d.v.s at dere ikke kan modde den, hvis det var en av tingene dere hadde tenkt på :smile:

Lenke til kommentar

X-Ecuter 2 fungerer fint på nyeste versjon av Xbox.

 

Kommer det en xbox pakke med halo og splinter cell til ca. 1600-1800kr, tror jeg faktisk jeg må vurdere og handle Xbox igjen. Orker ikke og handle pakken med Sega spillene til den prisen, da begge spillene er totalt uinteressange for meg. Samme gjelder vel PGR - men Halo er konge.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 19:49, skrev starfish:

Det billigste tilbudet nå om dagen er vel på Spaceworld; 2499,- med Amped, JSRF, Sega GT2002, RalliSport Challenge og DVD Kit.



 

Hvilken Spaceworld da? Har ringt to spaceworld-butikker i Stavangerområdet, og ingen av dem har dette tilbudet. Finner ikke noe om det på hjemmesiden deres http://www.myspaceworld.com heller.

Lokalt supertilbud du refererer til?

 

Fortsett å post'e gode tilbud - digg for oss som skal handle xbox eller ps2 til jul!

 

Phiss

Lenke til kommentar

istedenfor og bruke 2499 på xbox + 4 spill så hadde jeg heller handlet DOA 3 pakken til 1690 på elkjøp, så solgt DOA3 til en 200-300kr, fått boxen modda (flasha onboard bios/tsop) med Xecuter2 bios samt evox yboxdash. en får dette gjort til ca. 500kr - så evt. montere i en større hdd. da kan du spille spill fra hdd, spille dvd filmer sonefritt uten dvd-dongle kit (DVD-RegionX v2.0), streame divx/vcd/svcd/mp3, umm.. samt endel mer.. X2 har også In-Game Reset (trykke på triggerknappene samt select + start) - veldig kjekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...