Gå til innhold

Filmer fra spill (Ingame). Kom med de beste.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

tenkte jeg kunne lage en liten tråd om filmer som er tatt ingame i spill. Helst hjemmelaget.

Jeg har en her som er fra "Lock On: Modern Air Combat". Dialogen går på fransk men, er tekstet. Dette er noe av det bedre jeg har sett. Fantastisk morro. Varer 12 minutter og er verdt hver av dem.

(PS: ikke jeg som har laget denne)

Bill & John :w00t:

Kom med deres bidrag. :thumbup:

Endret av langtongting
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det å lage filmer av spill vel? Utrolig harry.

7858803[/snapback]

Jeg sitter her og lurer, men klarer ikke å finne noe svar på hva i helvete det er du gjør her om du synes det er så harry å ta opp film når man spiller, og topic klart informerer om hva innholdet i tråden er...

Skrevet

Ikke at jeg nødvendigvis støtter Randy Sledgehammer sitt utsagn, men topicnavnet er litt misvisende.

"Filmer fra spill (Ingame)" kan vel så være filmer tatt fra ign eller gametrailers som viser hvordan spillet er.

Skrevet (endret)

Vel, egentlig beklager jeg for å i hele tatt komme med en slik kommentar som Hr.Jenssen påpeker, spesielt når jeg synes det er harry. Det er ikke min oppgave å fortelle dere som liker sånt at det er harry. Da kan holde meg unna tråden. Og ja, jeg mener det er harry å lage filmer der man selv spiller for å så legge til handling osv. Mest på grunn av at jeg ikke er en slik gamer da. Men uansett, beklager, da en del andre ikke synes det er harry! Så, beklager, carry on without my stupid interference! :)

Endret av Randy Sledgehammer
Skrevet (endret)
Vel, egentlig beklager jeg for å i hele tatt komme med en slik kommentar som Hr.Jenssen påpeker, spesielt når jeg synes det er harry. Det er ikke min oppgave å fortelle dere som liker sånt at det er harry. Da kan holde meg unna tråden. Og ja, jeg mener det er harry å lage filmer der man selv spiller for å så legge til handling osv. Mest på grunn av at jeg ikke er en slik gamer da. Men uansett, beklager, da en del andre ikke synes det er harry! Så, beklager, carry on without my stupid interference! :)

7869644[/snapback]

Personlig kan jeg ikke fordra sånne tåpelig CS-fragmovies (o.l.) heller, men jeg holder det til meg selv. La folka som liker å holde på sånn, få gjøre det uten at vi skal plage dem. :)

Endret av Hr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...