Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

omkrets på penis

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snurre inn hele penis?

7843069[/snapback]

Nei. :) Om man skulle laget en "mumie" av den så hadde man jo fått usannsynlig store omkretser. Man tar målebåndet nøyaktig én runde rundt penis, på det tykkeste av skaftet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er flott Anders  :thumbup:

7843280[/snapback]

Eller "Andreas", som han heter. :p

Vel, mål litt her og der, ikke bare midt på. En penis som er like tjukk overalt er et sjeldent syn.

Skrevet
Du har sett mange av dem, Vegard_?

7843329[/snapback]

haha, burde sett det spørsmålet kommet.. Dårlig ordvalg, igrunn, dere skjønner hva jeg mener..

Skrevet
Dårlig ordvalg, igrunn, dere skjønner hva jeg mener..

7843348[/snapback]

Jeg skjønner at du har et forklaringsproblem i "Ser du på andre gutter i dusjen"-tråden som var meget populær for en stund siden.
Skrevet
Dårlig ordvalg, igrunn, dere skjønner hva jeg mener..

7843348[/snapback]

Jeg skjønner at du har et forklaringsproblem i "Ser du på andre gutter i dusjen"-tråden som var meget populær for en stund siden.

7843781[/snapback]

Jeg prøver, men klarer ikke å se humoren i innlegget. Jeg blir bare utrolig provosert. :ermm:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ikke tro på penispumper. De er like troverdige som piller for det samme. Penn & Teller: Bullshit (sesong 1, ep 6) testet penispumpe, piller og øvelser som skulle få penisen til å bli større i 4 uker. De målte hos lege/gynekolog osv. Gjett resultatet.

Episoden er morsom uansett. Se den :)

Skrevet
Ikke tro på penispumper. De er like troverdige som piller for det samme. Penn & Teller: Bullshit (sesong 1, ep 6) testet penispumpe, piller og øvelser som skulle få penisen til å bli større  i 4 uker. De målte hos lege/gynekolog osv. Gjett resultatet.

Episoden er morsom uansett. Se den :)

8615711[/snapback]

En på forumet har hatt en økning på 2.2cm i lengde og 0.5 cm i diameter elns, Dicktator trur jeg han het. Han fortalte om det.

Skrevet
Måle omkrets?  Pi (3,14) ganger diameteren hvis det er lettere for deg;)

8631053[/snapback]

Problemet er bare at penisen ikke er rund, den er elliptisk i de fleste tilfeller :!:

Skrevet

Er jo ikke no problem å måle ting?

Hva skjer med kreativiteten? :p

Ta et tau, ta det en runde rundt og merk hvor langt det er - så mål lengden av tauet på en linjal.

• 2 år senere...
Skrevet

det siste halve året har sex så og si vært utenkelig.

ble sammen med min gamle kjæreste,

men kort tid etter fikk jeg høre noe illefallende av en av mine venner.

damma hadde gått rundt å sladra om at jeg har liten tiss.

det gjorde så selvtillitten min datt til 0.

har ca 16-17 cm lang, og rundt 15cm i omkrets..

er dette lite, eller inbiller jeg meg det bare?

og burde ikke la dette gå inn på meg?

vanskelig å ha sex med ei du vet har problemer med strørrelsen....

Skrevet

Skulle da egentlig ikke tro det var noe lite nei, heller over middels. Ta det opp med henne. Hvis det er ett stort problem for henne er det bare å dumpe hu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...