Gå til innhold

Venner på tur til Bulgaria...?


Buxa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at Bulgaria er litt oppskrytt. Har ikke vært der selv, men kun i nabolandene. Er det mye plass å bevege seg i f.eks. Sunny Beach? Hvordan er hoteller, maten, kriminalitet? Hva får man av verdi (ting, gjenstander) for pengene man betaler i landet? Slik må man tenke på. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Skal dit ilamme 4 andre, ifra 7 - 21 august, hvor vi alle er 18. Vi blir mest sannsynlig til og ligge på Karavel Hotell. Grunent at økonomien til de jeg skulle dra med var noe laber. Noen som har erfaringer med dette hotellet?

 

Utesteder og den slags har jeg hørt at disse diskotekene skal være noe.

Lazur, Orange, Dance Mania, XL. Finnes sikker fler og, men disse jeg har hørt mest om.

 

Lurte på om det er andre aktiviteter der som dykking etc, noe mer ekstremsport aktiv. Vannscooter skal vistnok være der nede. Noen som har priser på leie av utstyr og slikt?

 

Er det noe vits og leie bil, eller er det like greit og bare ta taxi eller buss, til byene/tettstedene i nærmiljøet? Vurdere og leie en bil, siden dette igrunn kan være noe billigere.

 

Så siden jeg blir og ta med elektronisk utstyr, laptop etc. Er det vanlig støpsel der nede? Eller må man kjøpe overgang? Slik at jeg har mulighet for og ladde mobil, kamera, laptop etc!

 

Også til slutt, er det andre som skal dit rundt dette tidspunkte?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...