Gå til innhold

Sykeste spillet noensinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er det sykeste spillet du noen gang har prøvd? :D

Føler for å slakte noen folk på spill no :!:

Så må kjøpe meg et spill :p

Hva er det sykeste du har spilt? :w00t:

Endret av trysilgutt
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Postal 2. Helt sinnsykt spill.

Skrevet
The Punisher husker jeg var ganske brutalt..

ikke værre enn postal 2 men.. ganske gøy til tider :whistle:

Btw er ny her ;)

7833228[/snapback]

Welcome to the family :)

Skrevet (endret)

Tja, Linekill Spirits er vel antageligvis noe av det sykeste spillet jeg har lest om på lang, lang tid.

Advarsel - den lenken er IKKE egnet for museum, arbeid, lesesal eller lignende.

Edit: Ops - litt snar der, det var ikke sånne syke spill du var ute etter. My bad :ph34r:

Endret av cetram
Skrevet

haha Linekill Spirits var rimelig sykt ja :p

dårlig grafikk var det óg.

Serious Sam II er vel også ganske vilt da. ikke det at det er groteskt voldelig,

men hvis du bare vil løpe rundt og slakte fiender, da er Serious Sam II noe for deg ;)

Skrevet

broren min har et spill kalt Starship Troopers. dette er basert på kultfilmen fra '97 (?) med samme navn. I dette spillet kjemper du ofte mot godt over 150 fiender samtidig, og dette er en FPS! Selve spillet er ikke spesielt bra, faktisk noe av det dårligere jeg har prøvd, men hvis du vil skyte horder av insekt-aliens er dette et helt greit alternativ. men da burde du få det billig! :tease:

Skrevet

Dead Rising er jo sykt spill! :p slakte masse zombies!! alltid like moro det. men B&W2 er ganske sykt spill det å, iaffall når man skal være slem gud :devil: drive og kaste folk opp i været osv :!:

Skrevet

Jeg vet ikke om det er det sykeste men hvertfall det mest skremmende er Clive Barkers Undying..Jikes,jeg turte ikke og spille det annet enn hvis det var lyst ute og jeg hadde folk rundt meg..Fikk litt vondt i magan egentlig hver gang jeg la det i cdromen..

Skrevet

Det første Soldier of Fortune spillet var for meg ganske sjokkerende. maga på tørk etter closeup med pumperten, lemmer faller av etc.

Soldier of Fortune 2 var og ganske blodig, og sporta mer "realistiske" modeller enn SoF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...