Faber Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Lurer på hvordan wow funker på macbook, den vanlige ikke pro.. Tenkte jeg skulle prøve å installere å få dama hekta på wow:P men funker det bra lissm? lagger d? eller går det reint, men "ok" grafikk.
-Tommy Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Mener å ha sett egne versjoner til mac. Men er ikke helt sikkert, så hadde vært veldig greit om noen andre kunne bekreftet/avkreftet dette.
Heart Break Kid Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 WoW funker like bra på Mac som på Windows om ikke bedre. Jeg vet at det går så og si feilfritt på MacBook Pro, men en vanlig MacBook er ikke så veldig mye "dårligere."
Speik Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Mener å ha sett egne versjoner til mac. Men er ikke helt sikkert, så hadde vært veldig greit om noen andre kunne bekreftet/avkreftet dette. 7832870[/snapback] Det finnes wow for mac. Tror heller han lurte på om hardwaren i en macbook er bra nok. Dette vet jeg desverre ikke.
galskab Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg spiller det på mac, fønke bra Endret 30. januar 2007 av Vegiboy
Yaricks Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Med 2GB RAM, ja funker flott! Med 512 MB RAM, funker, bare ikke gå inn i en stor by eller steder med masse folk!
Zepticon Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vell... Blizzard leverer som vanlig hybrid PC/Mac CD-Rom når dem selger WoW. Dvs at du kan instalere både på mac og pc med de vanlig CD-platene. Når det gjelder ytelse så spiller jeg WoW på min iBook med 7xxMB minne og 1.33GHz PPC-CPU. Når jeg har 800x600 og minimale detaljer funker det flott alle andre plasser en store byer. Siden MacBook er _en del_ bedre enn iBook så reger jeg med dette burge så kjempemessig.
J@cob Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Det går knirkefritt så lenge du husker å reboote pc'en etter at du har jobbet med store photoshop prosjekter, eller andre krevende programm.
Faber Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Takker for mange bra tilbakemeldinger, skal installere wow på mac'n til dama når hu er ferdig på skolen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå