Gå til innhold

GTA IV Wishlist


Anbefalte innlegg

Bedre grafikk er vel allerede bekreftet av R*? Mener de sa i et intervju at grafikkmotoren blir det samme som table tennis spillet dems, isåfall blir det herlig :)

 

Uansett ønsker jeg meg lengre radio show (elsker GTA radioen), større map, med bedre overgang fra byen til landet (syns det går litt fort i SA)

Ønsker også at spillet skal være i samme tidsperiode som oss, dvs ihvertfal etter år 2000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- årstider,snø

-slalombakker ol

-større map

-mange fler forskjellige folk på gata,

-barn og dyr (ikke bare måker)

og nesten alt det som er nevt her tideligere :D

7990261[/snapback]

Slalombakke og dyr var ikke dumt. :D

Skateboard funka i hvert fall i Canis Canem Edit, så snowboard burde ikke være så vanskelig.

 

Hadde vært gøy og kunne gå på jakt(ikke man hunt) og kjøre på elger og sånn.

Lenke til kommentar

Tror jeg må være den eneste som ikke håper på multiplayer i GTAIV untatt kanskje som en bifunksjon hvor man kan kjøre om kapp og ha små deathmacher alla MTA. SA med multiplayermod setter ganske store krav til bandwidth og den skal bare holde styr på spillerne og deres biler. Tenk hvis en server skal holde styr på all trafikk og fotgjengere innen synsvidde for alle spillere i serveren. Tror noe av stemningen kan gå tapt.

 

Det jeg savner er mye mer interaksjon med menneskene rundt. At noen sitter i baren og drikker når du kommer inn, folk som faktisk handler i butikkene, folk som flytter, hus som bygges og gamle som rives, konserter og slikt utenfor oppdrag, varetransport til butikker, slike ting.

Lenke til kommentar
Hva vil du ha i GTA IV? Post dine ideer :p

 

Jeg vil ha:

-Et mye større kart, gjerne 10x San Andreas

-Speedometer

-Manuell gear på visse kjøretøy

-Muligheten til å faktisk fly over skyene og se blå himmel og sol på en regnfull dag

-Snø og nye typer landskap

-Ferge

-Ubåt

-Superraske båter

-Online

-Hver enkelt by må bli større + ha en mer naturlig overgang mellom storby og landet

-Forholdet mellom by og land: ikke likere en 25%/75%

-En levende og pustende by (overalt egentlig :p )

7830229[/snapback]

Mye av dette kan fikses med modder da.

Lenke til kommentar
ÉTT ord!

 

 

REALISME!

8045547[/snapback]

Er ikke alle spill hvor det passer med realisme da. :no:

8045602[/snapback]

Nei, men GTA er helt ødelagt av all arkaden Rockstar har spydd ut siden GTA2.

 

Det er ingen følelse av å skyte med våpen i GTA.

Det er heller ingen som reagerer om du har våpen opp forann politiet, eller råkjører i i en jævlig høy ukjent hastighet.

Lenke til kommentar
Noen har sikkert nevnt det, men jeg håper neste gta innfører dyr.

Folk som går tur med hund og slikt, og kanskje mulighet for å kjøpe egent dyr.

Og, hvor brutalt morro hadde det ikke vært med en stor dyrehage i spillet, med masse forskjellige dyr! 

Oh the opportunities!!  :dribble:

8047481[/snapback]

Jeg vil ri på elefant! Trokke ned folk og kaste de rundt som i Total War!

Lenke til kommentar

Co-op på en maskin hadde vært fint. ikke sånn som SA, men delte skjemer.

Så man slipper å svi av 12000 for å spille 2 stk med ps3.

 

Drømme stedet er en Chicago-Detroit-Toronto-Washington, samme opplegg som i SA.

 

Masse hopp..Høye fjell..Downloade biler/fly/båter..Snø..Replay..Dyr..

Tupolev laste fly..Fallskjerm hele tiden..Ødelegge bygninger..

:dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

når vi snakker om gangstere/mafia/hip hop og alt det der..

hadde det ikke vært kult om man kunne valgt hvilket miljø man skulle tilhørt òg?

i SA holdt jeg på å le meg ihjel av alle de ufrivillig komiske "homeboysa" (no offence ;) )

 

f eks om jeg ville vært en jesus-fanatiker, black metal dude, al-quaida mann (eller kvinne for den slags skyld :tease: ), så hadde det vært utrolig tøft imo!

dessuten hadde det vært flott med et par ekstra radio-kanaler, med litt "hardcore metal" , av typen Slayer, Gorgoroth, Dimmu Borgir, så man kunne hørt på hva slags musikk man ønsker, avhengig av hva slags karakter man spiller som.

 

hadde ikke gjort meg noe om folk tålte mindre, f eks sivilister burde dø av 1-2 skudd fra en 9mm pistol mener nå jeg! samme med fiender.

og mer realistisk vold, f eks inngangs-og utganssår, avkappbare lemmer, ragdoll på folka i gata, og selvfølgelig at likene ikke forsvinner før du forlater området :mad: bortsett fra det syns jeg større kart og mer levende og realistisk verden høres supert ut :D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Stort sett bare ein ting eg ønskjer til neste GTA, og det er AI. Klarer dei å leggje til dette er eg fornøyd.

 

Skulle det vise seg at dette er for mykje å be om kan eg ta til takke med mindre brett og dei bør kvitte seg med systemet der du blir betre etterkvart som du brukar ting (trening, skyting, osv.).

Lenke til kommentar
når vi snakker om gangstere/mafia/hip hop og alt det der..

hadde det ikke vært kult om man kunne valgt hvilket miljø man skulle tilhørt òg?

i SA holdt jeg på å le meg ihjel av alle de ufrivillig komiske "homeboysa" (no offence ;) )

 

f eks om jeg ville vært en jesus-fanatiker, black metal dude, al-quaida mann (eller kvinne for den slags skyld :tease: ), så hadde det vært utrolig tøft imo!

dessuten hadde det vært flott med et par ekstra radio-kanaler, med litt "hardcore metal" , av typen Slayer, Gorgoroth, Dimmu Borgir, så man kunne hørt på hva slags musikk man ønsker, avhengig av hva slags karakter man spiller som.

 

hadde ikke gjort meg noe om folk tålte mindre, f eks sivilister burde dø av 1-2 skudd fra en 9mm pistol mener nå jeg! samme med fiender.

og mer realistisk vold, f eks inngangs-og utganssår, avkappbare lemmer, ragdoll på folka i gata, og selvfølgelig at likene ikke forsvinner før du forlater området :mad: bortsett fra det syns jeg større kart og mer levende og realistisk verden høres supert ut :D

8053951[/snapback]

 

Hadde vært tøft hvis du kunne vært medlem av et Black Metal miljø.

Hadde blitt morro med kirkebrenner opdrag!!

Lenke til kommentar

kartet kunne vert på størelsen som på spillet just caouse der er det 1,034km2 eller noe det er SVÆRT også kunne det vert opptateringer underveis som dagene går, husker jo på SA der den bygge greia ved grasjen du eier midt i spillet, den blir jo aldrig ferdig bygd jo, sånne ting kunne de liksom gjort. og det kunne vert sånn som i true crime at vis du gjør det skjer det og vis du gjør det skjer ikke det men det vis dere skjønner??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...