Gå til innhold

Lyden forsvinner ingame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem her, lyden på Wow forsvinner...jeg har prøvd å restarte og slette wtf mappa, men den forsvinner igjen...logga på nå nettopp og lydern var borte :hmm: Noen som vet hva som kan gjøre at lyden forsvinner ?

Takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket Sound Options? Høres kanskje dumt ut, men hos meg har det hendt to ganger at lyden på helt uforklarlig vis har blitt disabled i Sound Options uten at jeg har rørt innstillingene der.

Skrevet

Jeg måtte sette sound channels ned til 2/5 (altså, hakk nr 2 fra venstre, det er 5 "hakk" på instillingene der) for at lyden skulle komme tilbake.

Har Audigy2 og de siste driverne til Creative (x64). Aner ikke om problemet er Blizzard eller Creative sin feil.

Skrevet
Har du sjekket Sound Options? Høres kanskje dumt ut, men hos meg har det hendt to ganger at lyden på helt uforklarlig vis har blitt disabled i Sound Options uten at jeg har rørt innstillingene der.

7823861[/snapback]

Sikkert fordi du har kommet borti ctrl+s. :)

Skrevet

Jeg har også merket at lyden på spells har forsvunnet. (Nei, jeg kom ikke nær Ctrl s :p ) Ganske plagsomt, men virker ikke som det er noe man kan gjøre med det, pluss at det går over etterhvert uansett. Ikke noe å bry seg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...