Gå til innhold

*LØST* gjenopprette slettede filer?


disc0

Anbefalte innlegg

fattern presterte å installere windows på nytt (maskinen spurte på mystisk vis om han ville installere/gjeninstallere windows, rett etter biosen visstnok), uten å ha fått tatt backup av dokumentene sine. nå er han fra seg av fortvilelse fordi han har mistet alle bildene han har tatt fra slutten av 2005 fram til nå. er det noe som helst sjangs å finne de bildene igjen? de var lagret på mine bilder på hannes brukerkonto (rolf het den, en av tre brukerkontoer). nå er alle kontoene slettet, og det er kun en ny som heter HP_Eier. noen tips eller råd?

 

på forhånd takk!

Endret av disc0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dem som ikke tar jevnlig backup har seg selv å takke. Harddisken kan ryke når som helst.  :ohmy:

 

Alle har hørt en må ta backup, men få gjør det allikevel  :whistle:

7821869[/snapback]

Det hjelper jo ikke trådstarter å fortelle han at han burde ha tatt backup i tide.

 

Jeg tror han har lært det allerede, jeg. Ihvertfall hvis han ikke får bildene sine tilbake.

Lenke til kommentar

jeg tror faktisk at du har gode sjangser til å finne igjen bildene hvis du bruker GetDataBack (link i tissedam sin post.)

 

vi bruker det engang i blandt her på jobben, og vi hadde et tilfelle der vi ghostet (la inn alt innholdet på nytt) en harddisk som en av de ansatte hadde lagret alle dokumentene sine på skrivebordet (som ikke blir tatt backup av i motsettning til hjemmeområdet)

 

vi klarte å få ut noe slikt som 95% av det slettede innholdet noe som tilsvarer rundt 1600 dokumenter, bilder osv.

 

så prøv GetDataBack og se... kanskje du får tilbake det tapte ^_^

Lenke til kommentar
jeg tror faktisk at du har gode sjangser til å finne igjen bildene hvis du bruker GetDataBack (link i tissedam sin post.)

 

vi bruker det engang i blandt her på jobben, og vi hadde et tilfelle der vi ghostet (la inn alt innholdet på nytt) en harddisk som en av de ansatte hadde lagret alle dokumentene sine på skrivebordet (som ikke blir tatt backup av i motsettning til hjemmeområdet)

 

vi klarte å få ut noe slikt som 95% av det slettede innholdet noe som tilsvarer rundt 1600 dokumenter, bilder osv.

 

så prøv GetDataBack og se... kanskje du får tilbake det tapte ^_^

7821890[/snapback]

Ja, som sagt prøv, men personlig har jeg ikke store troen.

 

Det finnes eksempler hvor harddisken har vært totalt ødelagt av lynnedslag og andre ting, og likevel er mye av innholdet reddet.

 

Så, mitt råd til deg er å prøve, for du har jo ingenting å miste. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...