Gå til innhold

Gratis oppgradering av Vista på Elprice.


Raste

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer Aspire 5100 series laptop på elprice, dem sa at jeg skulle få vista gratis.. Jeg skulle kjøpe pcen på Elprice på vinterbro og dem sa at Vista skulle bli sendt hjem til meg, men jeg måtte betale porto..

Men sa var det ikke fler pcer på vinterbro, så jeg måtte hente den i Ski. Dem sa at jeg skulle komme med pcen og dem skulle installere vista på laptopen!

 

Hva er det som er fleip eller fakta, ble ganske forvirret..?!

Ville ha vært fint om noen hadde tatt seg tid til å svare :)

 

Mvh Raste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du snur laptopen på hode så skal det sitte en lapp merket Microsoft Media Center eller et annet OS navn.

På den så skal det være et OAD nummer cirka mitt på lappen

eks: XXXXX-XXX-XXX-XXX

Så må du finne laptopens serienr som skal også være på lappen hvis ikke så er den på et annen merke.

 

Etter du har skrivet nummrene ned på en lapp gå til følgende Acer Vista Express Upgrade og følg anvisningene. Du trenger Visa eller Mastercard.

 

Jeg betalte 149,50 for Vista inkl frakt og porto.

Lenke til kommentar
Hvis du snur laptopen på hode så skal det sitte en lapp merket Microsoft Media Center eller et annet OS navn.

På den så skal det være et OAD nummer cirka mitt på lappen

eks: XXXXX-XXX-XXX-XXX

Så må du finne laptopens serienr som skal også være på lappen hvis ikke så er den på et annen merke.

 

Etter du har skrivet nummrene ned på en lapp gå til følgende Acer Vista Express Upgrade og følg anvisningene. Du trenger Visa eller Mastercard.

 

Jeg betalte 149,50 for Vista inkl frakt og porto.

7817292[/snapback]

Har du vista? Fikk du det på Norsk?

 

Men så da får jeg ikke det gjennom elprice da, så alt dem har sagt e bullshit?!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

De eneste som kan svare på hvordan Elprice fikser oppgraderinger er Elprice selv. Oppgradering via avtalene som produsentene (Acer, HP, Dell, Lenovo etc.) har med Microsoft er det Moduslink som tar seg av. Da må du bestille via websidene som oppgis, og betale for porto.

Lenke til kommentar

Men da betaler jeg kun porto, ikke vista når jeg bestiller cd gjennom nettet? Er Vista på norsk å da, når man tar deg gjennom nettet?'

 

Hva betyr order number?

det står en rute som jeg skal skrive ned der og ruta av Coa nr.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Men da betaler jeg kun porto, ikke vista når jeg bestiller cd gjennom nettet?  Er Vista på norsk å da, når man tar deg gjennom nettet?'

 

Hva betyr order number?

det står en rute som jeg skal skrive ned der og ruta av Coa nr.

7819204[/snapback]

 

Alle merker skal ha rutiner for dette, og du betaler bare for sendingen av cd-er.

 

Når de blir sendt ut så er det selvsagt Norsk utgave du får.

Lenke til kommentar
Hvis du snur laptopen på hode så skal det sitte en lapp merket Microsoft Media Center eller et annet OS navn.

På den så skal det være et OAD nummer cirka mitt på lappen

eks: XXXXX-XXX-XXX-XXX

Så må du finne laptopens serienr som skal også være på lappen hvis ikke så er den på et annen merke.

 

Etter du har skrivet nummrene ned på en lapp gå til følgende Acer Vista Express Upgrade og følg anvisningene. Du trenger Visa eller Mastercard.

 

Jeg betalte 149,50 for Vista inkl frakt og porto.

7817292[/snapback]

inntresangt prøvde dette men ser ut som man skall sende orginal cd i retur men man får se.

får vel prøve å brenne ut orginal cd av den bærbare her,tror det er en egen oppskrift på det

Lenke til kommentar
Hva er det jeg skal skrive i order.number?!

 

Edit: kom igjen å svar a? Og er det fler som har kjøpt acer pc på elprice? Med gratis opgraddering?!!

7824455[/snapback]

 

Ring Acer suport tlf så vet de rutinene for dette.

7825233[/snapback]

S/N For din bærbare.

nr under strek koden for windows på win klistrelappen ikke produkt key men det andre nr der.

order nr skal du ha 1 for dit valg av opprativ system

Lenke til kommentar

Har bestilt fra HP via moduslink, og det ser ikke ut til at det skal være snoe å betale der.

 

 

Ordrestatus

 

Produktnavn  Antall    Pris per stk.  Skatteavgifter  Endelig pris 

Windows Vista Home Premium 32-bit  1   NOK 0,00  NOK 0,00  NOK 0,00 

 

       

Frakt  NOK 0,00

Skatt  NOK 0,00

Totalt NOK 0,00

 

Ordrestatus : Sertifikat validert

Leveringsdato :

Transportør : Standard

AWB# :

 

Så det er vel bare å krysse det man har av fingre og håpe på det beste.

 

Er det forresten noen som vet når vi kan forvente å få oppgraderingen i posten?

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...