Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

god of war

Skrevet (endret)
Er det ett tredjepersons rolle/spenningsspill? Høres sånn ut på musikken, ikke at jeg vet hva da men ;)

8734653[/snapback]

det er delvis tredjeperson men ikke rollespill og egentlig ikke spenningspill heller

legger ut ny lyd snart

edit: der

Endret av gormers
Skrevet (endret)

Det høres da grusomt ut som et spennende spill o_Ô

Musikken virker ganske kjent.. Nesten som SotC, men jeg er ganske sikker på at det ikke er det... Høres ut som star wars elns :p

Endret av Patney
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Gi meg et bilde og jeg skal knekke den med en gang...

Skrevet
Gi meg et bilde og jeg skal knekke den med en gang...

8735668[/snapback]

Det er det jeg er redd for. Derfor holder jeg dere på pinebenken og poster en siste lyd som har mye lagt sammen nå og legger ut bilde i morra.

*straks

Skrevet (endret)
Det høres da grusomt ut som et spennende spill o_Ô

Musikken virker ganske kjent.. Nesten som SotC, men jeg er ganske sikker på at det ikke er det... Høres ut som star wars elns :p

8735659[/snapback]

nei der er ikke det

edit: har uploada filen nå

Endret av gormers
Skrevet
Legger du ut bilde i morra? |:

8735747[/snapback]

sorry, men ja, siden jeg har følelsen av at noen vil knekke den (btw har jeg lagt ut et bilde fra samme spill for ikke så lenge siden i denne tråden her og den er ikke sletta ennå:p)

Skrevet (endret)
Gråt! Vil vite svar NU.

Er lydene fra ingame eller mellomsekvenser?

8735768[/snapback]

spillet har egentlig ingen mellomsekvenser bortsett fra i starten og slutten av spillet, (men da kalles det vel ikke en mellomsekvens :p )

edit: natta folkens

Endret av gormers
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Midt i en søvnløs natt shufflet mp3-spilleren min tilfeldigvis innom en av sangene dine gormers. Kan nå med 100% sikkerhet si at spillet er Peter Jackson's King Kong

Endret av qoutor
Skrevet
Midt i en søvnløs natt shufflet mp3-spilleren min tilfeldigvis innom en av sangene dine gormers. Kan nå med 100% sikkerhet si at spillet er Peter Jackson's King Kong

8736821[/snapback]

ja det er riktig, selv om hele tittelen var: Peter Jacksons: King Konkg The official game of the movie XD. Uansett, bra spill :thumbup:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Hvilket spill?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...