Gå til innhold

Tvnorge, norges søppelkanal nr.1?


Anbefalte innlegg

De sender omtrent like mye drit som andre kanaler.

 

TVN har ikke bare LOST, men også CSI(x3), Cold Case & Gilmore Girls & AFV

De har også vist Rome og Veronica Mars.

 

Virker som dere kun ser på søppel, og da er det jo ikke rart de sender mer av det, hva med å skru av, evnt skifte kanal når det er søppel på kanalen ? (gjelder alle.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldigvis har ikke TVN skrevet pakt med djevelen (tvshop). Tvshop er altså noe av det desidert verste jeg kan finne på tv en søndagsmorgen.

 

Når det kommer til påstandene om at TVN kun sender søppel så er det litt feil. De har som, arthoz sa, en god del gode serier i tillegg til alt reality skvipet. Desverre har MESS tv (selv om det går om morgenen) fått meg til å skygge unna TVN. En annen ting som er verdt å merke seg er at TVN bare har halvparten av reklamepausene som TV3.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor TVN blir stemplet som søppelkanal. Det er jo akkkurat Tvnorge som er først ute når en tv-serie eksporteres ifra USA til Norge. Lost, Supernatural, Ugly Betty, Invasion ++, ble jo hentet ganske kjapt ifra statene etter de hadde blitt sendt der. Tvnorge bruker jo også å sende bra filmer i blandt, selv om det er mange dårlige og. Dessuten tror jeg det er TvNorge som sender minst reklame av TV2 og TV3, og den.

 

Så klart så har de jo en haug med ræva programmer, men det er ikke grunn nok til å klage. Prøv å trykk på de knappene med tall på fjernkontrollen, så kommer det opp flere kanaler.

Lenke til kommentar

Er vel hipp som happ, tv3 har bajs på dagen ala i gode og onde dager, samt mye anna ræl:D Mens tvnorge har sin del de og. Men som sagt har jo både tv3 og tvnorge sine helt ok programmer. Er vel fan ingen her som kun sitter benka forran en kanal 24/7 får å få med seg ting de ikke liker? :)

Lenke til kommentar
Jeg må si TVnorge virkelig har tapt seg de siste årene:

 

Slankekolonien

SOS Hundehjelpen

SOS Barnevakten

Paul McKenna: Slank ved hypnose

Klarsynte detektiver

Hårfin i LA

Hvordan se bra ut naken  :ermm:

Ekstrem rengjøring

Brat Camp UK 2

Sexy superstjerner

Hjemsøkt

 

Dem kan umulig vinne mange seere på satsing av realiy serier?

7813983[/snapback]

hva med LOST?

Lenke til kommentar

Vil ikke si Tv Norge er norges søppelkanal nr.1, men alle kanaler har vel sine sorte sauer?

Tv Norge har jo som nevnt, Lost, CSI, Veronica Mars, Smallville, Rome+++.

Og Tv Norges "samarbeidspartner" Canal +, der de stort sett tar over de seriene som har gått på Canal +. Bortsett fra Weeds som Tv3 kjøpte opp etter Canal +.

 

Nå som Canal + har Dexter & Heroes, kan du ikke se bort i fra at Tv Norge snapper opp disse godbitene.

Personlig ser jeg omtrent ikke på TV hvis det er Amerikansk ettersom jeg har allerede sett de, mest Norske produksjoner hvis jeg ser på tv..

Lenke til kommentar

Da jeg først fikk TV2 var det en frisk pust som feide noe av fortiden bort ( NRK ), det var nattfilmer, mere naturserier ja i det hele tatt mere av det som inntresserte meg.

 

Dette var tildels det samme da jeg først fikk TVN, men jeg må nok si meg enig i at både TV2 og TVN har tapt seg betraktelig, det går for det meste i repriser og repriser av repriser, Amerikansk humor som jeg ikke forstår ( kan hende det er noe feil med meg ) og en masse såpeserier som i bestefall fyller tv-stasjonens sendetid.

 

Så i den senere tid har faktisk NRK blitt noe mere sett på, selv om de tidvis kan virke noe dvaske.

Lenke til kommentar
de hadde endel bra før, men har nok driti seg ut i det siste....

 

ser bare CSI på tvnorge nå... :)

 

EDIT: tror umulig tvnorge er søppelkanal nr.1 .... hva med NRK da?

7815659[/snapback]

 

NRK har jo noen fordeler som TVN ikke har; det er ingen reklamepauser (jaja, jeg vet man betaler lisensen) og man får den inn stortsett over alt i landet.

 

Men det kan jo sies at TVN er langt i fra søppelkanal nr.1. Man har jo kanaler som Visjon Norge, Canal Motor (mener den er norsk. De sender i allefall noe alá det samme som NRK2 gjør med Svisj). Ja, så er det den musikk kanalen som Canal Digital har (der har jeg kun sett Rap/Hip Hop og pop og lite annet).

 

TVN stiller ganske høyt oppe i bunn og grunn.

 

Jeg vil si at det er opp til de kanalene som vil bedre ryktet sitt til å enten få tak i Dexter eller Heroes!

 

Dexter kommer nok ikke til å sendes på TV3, eller TVN med det første. Den sendes på Canal+ nå. Når det gjelder Heroes så er det absolutt en knall serie, men de potensielle seerene har vel allerede sett både Heroes og Dexter via andre "kanaler" allerede. Tviler på at det er så mange som gidder å se reprise av de seriene.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Dexter kommer nok ikke til å sendes på TV3, eller TVN med det første. Den sendes på Canal+ nå. Når det gjelder Heroes så er det absolutt en knall serie, men de potensielle seerene har vel allerede sett både Heroes og Dexter via andre "kanaler" allerede. Tviler på at det er så mange som gidder å se reprise av de seriene.

7817542[/snapback]

Det er da mange som ser på serier når de går i Norge selv om de har vært lenge på nettet. Det er en mange som ikke gidder/klarer å se det på noen annen måte enn TV, så jeg tror ikke det blir riktig å si at internett har fjernet kundegrunnlaget for de seriene.

Lenke til kommentar
Det er da mange som ser på serier når de går i Norge selv om de har vært lenge på nettet. Det er en mange som ikke gidder/klarer å se det på noen annen måte enn TV, så jeg tror ikke det blir riktig å si at internett har fjernet kundegrunnlaget for de seriene.

 

hvis du ser på den totale mengden som følger med på en serie jeg tror ikke det er mange av disse som laster den ned.

Lenke til kommentar

Synes TVN så absolutt har tapt seg selv om de har noen få bra toppserier. Alle disse slanke/oppdragelse/overnaturlige-reality programma har jeg fått nok av fra TV3.

 

TV3 har heldigvis skjerpet seg og holder nå et høyere nivå enn TVN. En haug med gode serier, både nye og gamle! :thumbup:

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...