trettifire Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det er mulig det bare er jeg som er ræva til å lete men jeg finner pokkern ikke et eneste micro-ATX hovedkort med SLI-støtte *edit* til LGA775 sokkel. Har en j*vla Dell Minitower som jeg vil kjøre 2x7600GT på og tenker å bytte ut HK. Anyone? Endret 27. januar 2007 av trettifire
The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Hvilken sokkel skakl du ha da ? Fant dette, men hvor det er å få tak i vet jeg ikke ! Det beste er vel å skaffe seg et nytt kabinett og PSU !
trettifire Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Ja jeg har vel egentlig innsett det selv også. Spørs hvor mye man skal legge i det. Skal jo tross alt bare spille BF2... Takk.
Andrull Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Det er mulig det bare er jeg som er ræva til å lete men jeg finner pokkern ikke et eneste micro-ATX hovedkort med SLI-støtte *edit* til LGA775 sokkel. Har en j*vla Dell Minitower som jeg vil kjøre 2x7600GT på og tenker å bytte ut HK. Anyone? 7810220[/snapback] Hvorfor ikke selge 7600GT og heller kjøper et nytt skjermkort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå