Gå til innhold

Musikk: Hard Dance: TunePimpz! - Temptation


Anbefalte innlegg

Oki, nå har jeg sittet å brukt litt mer tid på denne enn jeg gjorde på min forige sang. Dette er da min 2 sang jeg noensinne har lagd med fl studio :D

 

syns ikke resultatet ble så værst, men nå vil jeg høre deres mening om sangen og konstruktiv kritik som kan hjelpe meg å utvikle meg som hobby produsent.

 

hør slutten på den, syns nesten det ble det beste i hele sangen :p (nei ikke det aller siste men det før det siste :tease: ) dere vil skjønne når dere har hørt det :blush:

 

Link til nyeste versjon lengre nede

 

takker for alle tilbakemeldinger :thumbup:

Endret av petterbaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes selve produksjonen var bra. Elementene passet bra sammen, og de var bra balansert.

 

Selv mener jeg at du kanskje burde få inn litt flere elementer i sangen, det kan bli litt vel "tomt" noen steder.

Det taktskifte du gjør ved 3:00 i sangen har jeg veldig sansen for, og syntes det med fordel kunne vært mye lenger en de 15 sek. det partiet varer.

 

Alt i alt så syntes jeg at dette var BRA!

Endret av C-angel
Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen C-Angel =) har du noe forslag til ting jeg kunne gjort i de partiene det føles tomt? og hvor i sangen sånn ca syns du det blir tomt eller for kjedelig?

 

Trenger alt av tilbakemeldinger jeg kan få siden den neste sangen skal bli enda bedre =) skal jeg ha med synging å greier =P

Lenke til kommentar

stemmene har jeg lastet ned ;) og noen har jeg klipt ut fra andre sanger :) sangen er mye bedre enn den versjonen her nå :p bassen er mye bedre og bedre trøkk i hele greia.

 

Den leaden er ett vanguard preaset som heter doubledomination (eller no lignende) har bare tweaka den en del så jeg har fått den sounden jeg har på den :)

 

Link til ny versjon: LINK TIL BEDRE VERSJON (lover den er en del bedre :p ) dunker i hvertfall mer (A)

 

Takker for alle tilbakemeldinger :)

Endret av petterbaa
Lenke til kommentar

hørt låta nå så skal gi litt feedback. fikk bare hørt litt siste gang. digga leaden så begynte å surre u fl :)

 

jo låta har en ganske fet bass og kick syns jeg. dette er helt klart en låt jeg kan se for meg gå på dikoteket, og jeg som står på danse gulvet og tar av helt. det jeg ikke likte er at du har tatt klipp fra andre sanger. noen av de stemmen. det er stort FY FY syns jeg :p men de F*** ME AHH lydene var litt gode og krydret låta litt.

 

og ja sist men ikke minst. vet ikke om jeg likte clap eller snare som slår samtidig som kick'n..

Lenke til kommentar

jupp enig :) leaden var ikke helt bra, den kunne vært mer punch som sagt ;)

 

Neste sangen kommer til å bli minst 10 ganger så bra :p sitter å jobber med den nå ca halvferdig :)

 

Brukte ca 1 månde på å lage den, jobbet bare i helgene med den (Og gikk litt tregt siden mye var nytt den gang =P (hadde bare hatt fl i litt over 1 månde når jeg begynte med den)

 

Så bra at du likte den :D Tusen Takk :)

Lenke til kommentar

kan hende den klipper litt i overganger og sånn... overdrev litt med bassen på den her hører jeg nå etter å ha begynt på en ny :p

 

rancerz: hørte du seriøst ikke noe forskjell? trykte du på den nye linken? har forlenga det siste partiet, lagt til litt flere stemmer, retta på noen feil. Eq hele skiten noe sykt, fått til sidechain osv osv.. er en del som har blitt gjort med den siden første utkastet :p

 

Du hører ikke på det med 2 standard datahøytalere vel? :p i så fall er det ike rart om du ikke hører forskjell :) største forskjellen er at den har fått en kraftig bass boost :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...