Gå til innhold

Musikk: Hard Dance: TunePimpz! - Temptation


Anbefalte innlegg

kan hende den klipper litt i overganger og sånn... overdrev litt med bassen på den her hører jeg nå etter å ha begynt på en ny :p

 

rancerz: hørte du seriøst ikke noe forskjell? trykte du på den nye linken? har forlenga det siste partiet, lagt til litt flere stemmer, retta på noen feil. Eq hele skiten noe sykt, fått til sidechain osv osv.. er en del som har blitt gjort med den siden første utkastet :p

 

Du hører ikke på det med 2 standard datahøytalere vel? :p i så fall er det ike rart om du ikke hører forskjell :) største forskjellen er at den har fått en kraftig bass boost :p

7926962[/snapback]

Jeg har 5.1 annlegg, full bass og hørte ikke noe forskjell :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dritkul låt, veldig bra bass. Veldig imponerende til å være nybegynner, har selv fiddlet litt med FL, men uten så bra resultater, tror nok du har talentt for å drive med dette. Om jeg skal kritisere, blir det at lyden kunne vært renere, den høres litt "skitten" ut. I tillegg er ikke lydbildet veldig originalt, men det svinger. :thumbup:

Lenke til kommentar

Absolutt enig :)

men denne sangen ble lagd når jeg hadde holdt på med i fl i ca 1 månede :p ante absolutt null å niks om klipping osv på den tiden. faktisk ikke før litt siden jeg fant ut om det :p

 

har nå funnet ut at skal assigne hver lyd til sin egen channel og at lydnivået aldri skal over -6db og dereter masteres ut i fra det :) så tror i hvertfall lyden på neste skal bli en del bedre :D (elelr ikke neste for den var nesten ferdig før jeg fant ut :p men neste etter der da =) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...