Gå til innhold

bug eller har blizzard bare glemt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kompis av meg på lvl 50 greide å komme til outland.

det har gjorde var å få en mage til å lage en portal for han. deretter så gjorde han honor hold til sitt hjemsted..

det må jo være en miss fra blizzar da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er ikke en miss fra blizzard... skal se om jeg kan grave frem hvor de sier at det skal være sånn....

edit: gaah.. finner ikke den igjen.. Var i allefall en tråd på forumet hvor de diskuterte akkurat dette hvor det kom en blue og bekreftet at det skulle være sånn. Det er portalen som har begrensing på lvl, ikke selve outland. Dvs at hvis en mage lager portal eller om en warlock summoner til outland vil folk komme dit selv om de er under lvl 58.

Endret av Musty
Skrevet
det er ikke en miss fra blizzard... skal se om jeg kan grave frem hvor de sier at det skal være sånn....

7807864[/snapback]

ja men da er jo hele poenget med at man må vøre på lvl 58, eller helst 60 for å gå gjennom portalen da.. må jo inrømme at det er mer morsomt dersom det var slik. det blir som å slippe inn en haug med 10 åringer på på din 18 års bursdag.

Skrevet

Så en level 21 shaman i Outlands jeg.

Hvis de har lyst til å være i outlands, så må de vel få lov til det? Det er ikke akkurat sånn at de kan queste for fullt der uansett.

Skrevet

Jeg tror at dette er åpenbart en glipp av blizzard. Bare se på samtlige patcher siden retail ble sluppet, det har alltid vært et eller annet "this spell will now properly apply more armor" eller "the set bonus will now work". Det er uttalige slike feil som de glemmer, og det at man kan ta en mage portal til Outlands ser for meg helt likt ut som alle andre glipper de har prestert hittils.

At en bortforklaring eksisterer tviler jeg ikke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...