Gå til innhold

En brukbar printer. Har fått nok av Epson C40UX


Anbefalte innlegg

Den printeren suger hardt! Den bråker sinnsykt og alltid når jeg skal bruke den er det noe tull.

 

Har noen en printer de kan annbefale til en overkommelig pris som fungerer bra,(gjerne brukt). Jeg printer ikke ut mye, men fotoprint er det greit å ha, og det blir nok mest vanlig word-dokumenter som skal skrives ut.

 

Sorry, men ikke annbefal Epson. De har jeg fått nok av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å reklamere på produktet, hvis detn er innenfor garantitiden da?

Har i dag epson photo 890 og color 880 som jeg er kjempefornøyd med. Har tidligere eid Epson photo 750 og photo 870, har bare gode erfaringer med epson!

Har også eid brother og lexmark blekkskrivere, har også prøvd ut toppmoddelene til HP, men syns ingen kan måle seg med Epson.

Men smaken er som b.....!

Lenke til kommentar

Hva med å reklamere på produktet, hvis detn er innenfor garantitiden da?

Har i dag epson photo 890 og color 880 som jeg er kjempefornøyd med. Har tidligere eid Epson photo 750 og photo 870, har bare gode erfaringer med epson!

Har også eid brother og lexmark blekkskrivere, har også prøvd ut toppmoddelene til HP, men syns ingen kan måle seg med Epson.

Men smaken er som b.....!

Lenke til kommentar

Hva med å reklamere på produktet, hvis detn er innenfor garantitiden da?

Har i dag epson photo 890 og color 880 som jeg er kjempefornøyd med. Har tidligere eid Epson photo 750 og photo 870, har bare gode erfaringer med epson!

Har også eid brother og lexmark blekkskrivere, har også prøvd ut toppmoddelene til HP, men syns ingen kan måle seg med Epson.

Men smaken er som b.....!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...