Gå til innhold

Skal det være så pixlete? (LCD og PS2)


RaZeR91

Anbefalte innlegg

Jeg har ett Thomson 27 tommers LCD Tv som jeg pleier og spille på. Akkurat nå spiller jeg en del PS2 og RE 4, men jeg la merke til en ting, att det var grusomt pixlete enda jeg bruker den offesielle component kabelen til PS2. Jeg prøvde PS2 og RE 4 nede i stuen på ett vanlig 32 tommer widescreen tv og la merke til att det var mye bedre der, med di kablene som følger med PS2en....

Skal det være sånn?? Skal det ikke være bedre på LCD da?? Eller må jeg stille på noe??

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ett Thomson 27 tommers LCD Tv som jeg pleier og spille på. Akkurat nå spiller jeg en del PS2 og RE 4, men jeg la merke til en ting, att det var grusomt pixlete enda jeg bruker den offesielle component kabelen til PS2. Jeg prøvde PS2 og RE 4 nede i stuen på ett vanlig 32 tommer widescreen tv og la merke til att det var mye bedre der, med di kablene som følger med PS2en....

Skal det være sånn?? Skal det ikke være bedre på LCD da?? Eller må jeg stille på noe??

7804045[/snapback]

 

Det spørs nå hvor stor oppløsninga er på LCD-tven.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis fordi TV'en må strekke ut PS2-bildet(som er 700x500 elns) såpass.

7804404[/snapback]

 

Så da er det ikke noe og gjøre?? :hrm:

7804432[/snapback]

Du kan jo prøve å stille inn TV'en så den viser bilde i 4:3-format isteden for 16:9.

7804454[/snapback]

 

Har prøvd det, blir vel litt bedre men det er så utrolig irriterende med di lange svarte kantene på siden. Pluss att da blir bilde så lite.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...