capy Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det er ikke mange spill jeg gidder å "runne". jeg spilte gjennom Trace Memory/Another Code uten å lukke igjen lokket på DSen (bortsett fra de gangene spillet krever det!) så jeg gleder meg ufattelig til å spille Hotel Dusk:)
Straffa Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Det er ikke mange spill jeg gidder å "runne". jeg spilte gjennom Trace Memory/Another Code uten å lukke igjen lokket på DSen (bortsett fra de gangene spillet krever det!) så jeg gleder meg ufattelig til å spille Hotel Dusk:) 7826638[/snapback] Har ikke spilt Trace Memory/Another Code, men er det i nærheten så bra som Hotel Dusk må det skaffes
fffuuu manchu Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det er ikke mange spill jeg gidder å "runne". jeg spilte gjennom Trace Memory/Another Code uten å lukke igjen lokket på DSen (bortsett fra de gangene spillet krever det!) så jeg gleder meg ufattelig til å spille Hotel Dusk:) 7826638[/snapback] Har ikke spilt Trace Memory/Another Code, men er det i nærheten så bra som Hotel Dusk må det skaffes 7826979[/snapback] Det er ganske bra. Virker som om HD er litt bedre, men Another Code er verdt et kjøp, hvis du finner det. Husk bare på at det er en god del kortere enn spill flest. Rundt 8 timer. Short and sweet
Straffa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 (endret) Mere info om Diddy kong Racing Includes Controls Characters and Bosses Playable Tracks Balloon Weapons Zippers New Features Unlockables Online Modes Online Strategies *Coming Soon* Q&A *Coming Soon* Controls A - Accelerate B - Reverse/Brake R -Drift L - Item X - Up grade Weapon Attacks Touch Screen: Used for starting boosts in the beginning of a race. Move your stylus down to rev up your car. Use your stylus to spin a circular movement while on plane. Mic. Blow into the Mic. to get a start boost ready while using hovercraft. Playable Characters Diddy Kong Dixie Kong Tiny Kong Timber the Tiger Pipsy the Mouse Tiptup the Turtle Bumper the Badger Krunch the Kremling Drumstick the Rooster - (Find a frog with a chicken's comb using the Touch Screen and then run over it) T.T the Stopwatch - (Beat TT's ghost on the selected tracks, then he will become available) Taj the Genie - (Beat Adventure Mode 1) Wizpig - (Beat Adventure Mode 2) Not playable Banjo the Bear Conker the Squirrel The Game’s Race Tracks All of Diddy Kong Racing’s race tracks have returned as well as 4 new playable tracks included in the DS installment. You can even create tracks of your own by accessing TT’s Wish Races. Once you had played through these courses in the game's story mode, they are available to choose in multiplayer and online mode, including the Battle modes! Dino Domain Ancient Lake Fossil Canyon Jungle Falls Hot Top Volcano Boss: Tricky Snowflake Mountain Everfrost Peak Walrus Cove Frosty Village Snowball Valley Boss: Bluey Sherbet Island Whale Bay Crescent Island Pirate Lagoon Treasure Caves Boss: Bubbler Dragon Forest Windmill Plains Greenwood Village Boulder Canyon Haunted Woods Boss: Smokey Overworld Boss: Wizpig (First Challenge) Future Funland (Unlocked by gaining the 4 main area’s trophies) Spacedust Alley Darkmoon Caverns Spaceport Alpha Star City Boss: Wizpig (Final Challenge) Extra Tracks Thunder Cove (80 Coins) Meandering Mount (80 Coins) Splashdown Pass (80 Coins) Strangled Shrine (80 Coins) Balloon Weapons Red Balloons: Missiles - You can shoot missiles at your opponents by collecting a red balloon. Collection a 2nd Red Balloon will give you up to 5 missiles to fire. The 3rd upgrade will give you a homing missile. Green Balloons: Dropping weapons - A green balloon will let you drop oil from behind you. A 2nd green balloon will let you drop a spiked mine behind you. A 3rd upgrade will let you drop bubbles from behind, trapping opponents in for a couple of seconds. Blue Balloons: Speed Boost - A blue balloon will give you a small orange colored boost that will last a short time. A 2nd upgrade will give you a blue boost that will last a little longer than the first boost. The 3rd upgrade will give you a purple colored boost, that will last a longer time than the 2nd. If you boost with balloons or on zippers, let go of the Acceleration button to have a green boost that will turn into a rainbow colored smoke. Rainbow colored boosts will last more longer than a regular boost normally would. Yellow Balloons: Shield - This will protect players from attacks and able to attack opponents on the track. With each balloon upgrade, the shield lasts longer. Rainbow Balloons: Magnets - The magnet will attract you to another person in front of you. A third upgrade allows you to pull back users in front of you. Zippers There are three types of Zippers you will encounter in this game. Such as the Pointed, Octagon, and Triangle Zippers. If you go through them or touch them, you will boost. If you let go of A before touching or getting through it, you will have a rainbow colored boost that will grant you more speed than the usual boost. New Features Alternate Functions: By Pressing the X button, you can use an alternate power of a balloon by collecting a special type of coin. The ability to upgrade your car, hovercraft, and plane to make it run faster. It costs 25 coins to upgrade your bodywork. The ability to customize the color of your car, hovercraft, and plane. Wi-Fi icons will appear by your screen name on Wi-Fi battles. It won't appear on your vechiles. Unlike MKDS, you use the Stylus to draw your icon only, similar to Castlevania: Portrait of Ruin. You can save up to 6 icons. The ability to create your own artwork using the Bill Board Editor. Your custom artwork will replace Diddy's face on the portraits throughout the levels. Creating your own sound effects with the Sound Recorder. Unlockables Coin Challenge - 80 Coins MP Token Tussle - 50 Coins Battle Track 1 - 30 Coins Battle Track 2 - 30 Coins Battle Track 3 - 30 Coins Battle Track 4 - 30 Coins Billboard Editor - 50 Coins Sound Recorder - 50 Coins Adventure 2 - Beat Adventure 1(Courses becomes mirrored) There are also 10 extra unlockables. Online Modes Online Racing 1-6 Players Here is how it is done. You can choose either play with Friends or go on to random matchmaking. You get to choose how many people you want to race against such as 2, 4, or 6 people online. Trophy Race - you get to race in a Grandprix mode online. You race through 4 courses and after Trophy Race is done, you have the option to leave. Single Race - you get to race on one track and have the option to leave after racing on that particular track. -NeoBuzz Online Battle Mode 1-4 Players Modes: Melee, Capture the Flag, and Survival -TopSpin (You can either choose to play random or with friends.) Token Tussle 1-4 Players Wish Race (Race on Player's Custom Courses) Endret 30. januar 2007 av avanore
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Huff, nå er jeg blitt så påvirket av all skrytingen av DS og spill til den, så i morgen skal jeg kjøpe meg en + Mario Kart. Så blir det vel også Hotel Dusk når jeg finner et sted å kjøpe det. Og vi har fått inn "biker Mice from Mars" (spill ja) på jobben Husker jeg digga den serien da jeg var liten Endret 30. januar 2007 av Slettet+32asd4f
Straffa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Huff, nå er jeg blitt så påvirket av all skrytingen av DS og spill til den, så i morgen skal jeg kjøpe meg en + Mario Kart. Så blir det vel også Hotel Dusk når jeg finner et sted å kjøpe det. Og vi har fått inn "biker Mice from Mars" (spill ja) på jobben Husker jeg digga den serien da jeg var liten 7837438[/snapback] Si ifra hvis du vil ta en runde Mario Kart en dag
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det kan du regne med at jeg gjør
thomassit0 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 tror faktisk jeg skal ha begge titlene i topic her. selv om jeg har MK:DS så ser diddy kong racing enda fetere ut. og Hotel Dusk virker og veldig lovende, spesielt mtp de lovordene det har fått i denne tråden ufattelig kjipt at jeg ikke finner igjen DS'en, må kjøpe meg ny Final Fantasy 3 sto i den og.. sure penger as
fffuuu manchu Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 tror faktisk jeg skal ha begge titlene i topic her. selv om jeg har MK:DS så ser diddy kong racing enda fetere ut. og Hotel Dusk virker og veldig lovende, spesielt mtp de lovordene det har fått i denne tråden ufattelig kjipt at jeg ikke finner igjen DS'en, må kjøpe meg ny Final Fantasy 3 sto i den og.. sure penger as 7837710[/snapback] Ouch... Kjipt å miste et spill. Enda kjipere å miste et importert spill
Katabombos Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ser virkelig frem til diddy kong racing. Spillte det mye på 64, drit gøy
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Spilte Diddy Kong Racing mye jeg også. (Mitt favorittspill på N64 etter Mario Kart.) Men klarte aldri å vinne mot grisen så man fikk de "space-banene" Fikk en kamerat til å gjøre det for meg hehe.
thomassit0 Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ville bare rette en liten takk til Avanore, syns du har hatt mange bra tråder oppigjennom, med info og screenshots av spill, og du er flink til å merke topic med hvilken konsoll det er snakk om til Avanore.
Straffa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 Chapter 6 i Hotel Dusk og spenningen synker ikke
fffuuu manchu Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Chapter 6 i Hotel Dusk og spenningen synker ikke 7845431[/snapback] Nice. Har ikke fått til til å spille de siste dagene, men fortsetter igjen i morgen. Er på kapittel to, 5.50. Hvor mange timer har du brukt til nå? Og hvordan er puzzle-ene?
Straffa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 (endret) Chapter 6 i Hotel Dusk og spenningen synker ikke 7845431[/snapback] Nice. Har ikke fått til til å spille de siste dagene, men fortsetter igjen i morgen. Er på kapittel to, 5.50. Hvor mange timer har du brukt til nå? Og hvordan er puzzle-ene? 7845454[/snapback] 9 timer spilletid så langt og puzzels er ikke for lett eller for vanskelig. Står fast noen ganger, men finner som regel ut av det Endret 1. februar 2007 av avanore
capy Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Jeg bestilte spillet (Hotel Dusk) for noen dager siden fra japan. Engelsk versjon så klart;) Havnet på £21 om den glir gjennom tollen med vaselin. Det skal bli godt å ta frem DSen igjen da den ikke har blitt brukt siden New Super Mario.
Straffa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Jeg bestilte spillet (Hotel Dusk) for noen dager siden fra japan. Engelsk versjon så klart;) Havnet på £21 om den glir gjennom tollen med vaselin. Det skal bli godt å ta frem DSen igjen da den ikke har blitt brukt siden New Super Mario. 7848304[/snapback] Gled deg Kom med et inntrykk når du har testet det
_norse_ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ble ferdig med Hotel Dusk i går. Utrolig leit at det er slutt Tok meg rundt 16timer å spille helt gjennom. Ble en del sene kvelder der jeg hadde med meg spillet i senga akkurat som en god bok. Håper det kommer fler spill i samme gate...
Straffa Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Gametrailers Diddy Kong Racing review Link
d'espresso Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Skuffende, men ikke overaskende, at N64-spillet ble portet.. Har spilt det originale så utrolig mange timer (og nesten rundet det.. lousy gris:P), så jeg kommer nok ikke til og kjøpe det.. Kanskje for bare WiFi'en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå