Gå til innhold

Nye bilder av Bladestorm. X360 PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare meg eller er det kinesere/japanesere som står bak?

Så jo ikke så ille ut, kommer det bare på ps3?

7799178[/snapback]

Har ikke fått med meg det kommer på andre konsoller

Skrevet

Hmm såg jo heilt greitt ut, men ka er dette for no egentlig? Sånn typisk RPG greier med turn-based opplegg? Eller er eg på ville veier no?

Skrevet (endret)

Det er Total War-aktig. Tusen krigere på skjermen samstundes og sånt. RTS. Men det er visst ganske historie-basert og.

Endret av ShredLord
Skrevet
Det er Total War-aktig. Tusen krigere på skjermen samstundes og sånt. RTS. Men det er visst ganske historie-basert og.

7800252[/snapback]

Satsar på det ikkje er Game Republic som lagar det då. Då poppar det plutseleg masse giant crabs opp, i det som skal være eit ekte historisk slag. :tease:

Genji II nokon...?

Skrevet (endret)

Men hører at på Bladestorm versjonen til ps3 så er det mulig med real time weapons change. Noen som ikke er mulig på xbox 360 på grunn av den dårlige hardwaren.

;)

Endret av Mgs
Skrevet

Er dette noe ala 99 Nights? Den type spill blir aldri morsomt utover den første halvtimen eller noe for meg. Er begrenset hvor lenge jeg orker å kjempe meg gjennom en uendlig mengde fiender. Må være et adventure element og et variert kampsystem ala Ninja Gaiden for at det skal bli gøy.

Skrevet (endret)
Men hører at på Bladestorm versjonen til ps3 så er det mulig med real time weapons change. Noen som ikke er mulig på xbox 360 på grunn av den dårlige hardwaren.

;)

7801336[/snapback]

Noe kilde på det? Eller bare "broren til kompisen til fetteren til sønnen til bussjåføren" saker?

Endret av ØysteinT
Skrevet
Noe kilde på det? Eller bare "broren til kompisen til fetteren til sønnen til bussjåføren" saker?

7801386[/snapback]

Jeg antar det var en referanse til PS3 konferansen på E3 hvor de i genji skryter av "real-time weapon change", som om det er noe helt nytt på Playstation 3 og aldri har eksistert på spill før. Der er det forsåvidt også historisk korekte kjempekrabber involvert.

Skrevet

hehe, ja det var nok ett forsøk på å være morsom tidlig på dagen.

Kilden min er en kompis som har en tremening som kjenner en kar som har en tante som har en sønn som jobber for sony monaco.

Skrevet
Er det bare meg eller er det kinesere/japanesere som står bak?

Så jo ikke så ille ut, kommer det bare på ps3?

7799178[/snapback]

Jeg er så stolt av å være Norsk når jeg leser slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...