Gå til innhold

World Of Warcraft Addict Minidokumentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har en i guildet som er 42 å veier 140 kilo (ikke muskler)

Kan vi ikke være "venner" med han da ? Kjønner ikke logiken bak den der. Skal man hetse de som er over 40år veier litt mer en de andre og som spiller wow ?

 

Edit : Å ja WOW er sosialt!

7796865[/snapback]

 

Tror ikke du helt skjønte den jeg. 40 år og tjukk var en metafor. Kunne like godt sagt 65 år og tynn. Fint hvis du vil være venn med han på 140kilo og som er 40 år da. Håper du har fått prata mye med han om vanlige ting og ikke bare wow ting, ellers har dere jo ingenting å snakke om når dere møtes på en cafe. lol

Lenke til kommentar

Filmen virker faktisk som en jævla bullshit-propaganda.

 

1)

 

Han spiller 16 timer hver dag men går med UBRS-gear?

 

2)

 

Han har "venner" online som han spiller med fra hele verden på en amerikansk server?

 

3)

 

Han banner? Er vel neppe bare de som spiller wow som banner ( enda ett forsøk på å blåse det opp )

 

4)

 

Hvorfor slår han i bordet mens han chaser en horde på slutten der?

Lenke til kommentar

Herregud la jo folk gjør hva di vil når di kommer hjem fra jobb\skole.

 

Er så patetisk å høre på dere folk som vet så jævla bra hvordan andre folk skal leve sitt liv.

Du gjør dine valg så må andre få gjør sitt, noen trener muskler spiller fotball noen spiller data osv.

 

Når det kommer til folk som slutter jobben sin og andre ting for et spill, så tror jeg di hadde store problemer fra før av og kunne sikkert blitt avhengig av spillautomater ligther gass heroin og alt annet dritt fordi di er svake og mangler noe vesentlig i nøtta.

 

med andre ord dette har ingenting med et spill å gjør. det er personene selv..

 

så flytt denne dritten til et annet forum der det hører hjemme

Lenke til kommentar
Boogieman,25/01-2007 : 14:28]My name is Boogieman, and I'm a WoW-addict...

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt avhengig av WoW.. Men jeg har fortsatt en utdannelse, en flott jobb, nok av venner, en god familie osv...

 

Min WoW-avhengighet er på lik linje med en som bruker mesteparten av fritiden sin på helsestudio, foran TVn, i skisporet, i alpinbakken, foran sin samling av pink-panter-figurer fra 80-tallet, eller hva som helst..

ENESTE forskjellen, er at jeg sitter foran en PC, noe som fortsatt (utrolig nok) blir sett på med rynket nese...

WoW er faktisk (som mange ikke vet) mye mer sosialt, og miljøskapende enn veldig mange andre hobbyer som det er "greit" å bedrive 7-8 timer daglig med.

 

En wow-avhengighet kan for så vidt gå for langt, men det kan det innenfor mange hobbyer.

 

Jeg tror det enda skal noen år til, når denne ungdomsgenerasjonen blir de eldste i samfunnet, at dataspill blir en "akseptert" hobby..

7796240[/snapback]

 

Er wow sosialt? Må le. Han alven du er "venn" med kan være en feit gubbe på 40 år som spiller. Tviler på at han er vennen din liksom.

7796801[/snapback]

Akkurat det utsagnet der viser hvor lite du veit om Online Gaming communityen. Vennene jeg har fått i spillet, har blitt venner i den ekte verden også, som jeg besøker, går på kino med, fester med, og gjør alt det normale som alle andre venner gjør. Og disse utrolig kule menneskene hadde jeg aldri møtt hvis jeg ikke hadde spilt WoW.

Så å si at disse ikke er vennene mine, er det dummeste utsagnet du kunne kommet med, i denne allerede idiotiske diskusjonen.

 

Takket være WoW så har jeg fått nye venner rundt om i hele norge som jeg har reist og besøkt, og de har kommet hit.

 

For meg virker det som at du er en x-wow-avhengig som prøver å overbevise seg selv at WoW er det farligste og kjipeste som fins.

Lenke til kommentar

Uten å ha sett på linken, la meg gjette - Dette er reportasjen fra Australsk TV, "A current affair", om Cameron (16) som spiller WoW i opp til 16 timer for dagen (og likevel løper rundt i Lightforge). Videoen dukket vel opp i sommer en gang.

 

Gråtende mor, dårlige kameravinkler, såkalte eksperter, og litt hysteri.

Fantastisk dårlig journalistikk.

 

Forresten plukkes hele avhengighetshysteriet (og reportasjen det er snakk om) fra hverandre i Addicted to Epix - http://video.google.com/videoplay?docid=-5327497459334792260

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Hva gjør du fra 18:00 - 24:00 på kvelden etter jobb/studier?

 

Svar:

Slenger meg på sofaen ser på TV, mens jeg kjenner blodet sakte koagulere; og kroppen ligger urørt i fosterstilling i 6 timer.

AKSEPTERT SOM NOE ALLE GJØR

 

Svar:

Setter meg foran PC'n og spiller et spill sammen med andre. Her må jeg kordinerer mus/keyboard. Samtidig som jeg snakker med "kjente"

UAKSEPTERT FORDI DET INNHOLDER FY ORD SOM "PC"

7794977[/snapback]

 

 

Dette hørtes kjent ut, ja.... -bytter ikke med NOESOMHELST! :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei ikke når han er 40 år og du er 18. Blir vel litt ekkelt. sånn eldre mann liker barn opplegg vettu?

7797157[/snapback]

Gammel mann - Barn? Hvis det er pedofili du sikter til så bør du vite at pedofiler ikke liker 18-åringer. Og at en gammel mann som liker unge folk bruker WoW til å skaffe seg dem er rimelig dumt. For det første tar det mye lenger tid å skaffe seg dem i WoW og for det andre så er de vanskeligere å finne enn i chatterom. Så derfor tror jeg ikke du skal være redd for gamle menn som kommer og tar deg når du snakker med folk på WoW :)

 

Smeagoldfish:

Filmen virker faktisk som en jævla bullshit-propaganda.

 

1)

 

Han spiller 16 timer hver dag men går med UBRS-gear?

 

2)

 

Han har "venner" online som han spiller med fra hele verden på en amerikansk server?

 

3)

 

Han banner? Er vel neppe bare de som spiller wow som banner ( enda ett forsøk på å blåse det opp )

 

4)

 

Hvorfor slår han i bordet mens han chaser en horde på slutten der?

Helt riktig.
Lenke til kommentar

om wow er sosialt er vell å overdrive litt. har spillt wow siden release nå og jeg har fått mange venner gjennom det. spiller nesten ikke lenger nå da. men det er stor forskjell på å lese hva folk sier på /g eller /1 eller slikt enn å snakke med en person i virkligheten.

 

greit at man snakker med mange mennesker, men det er ikke å være orntlig sosial. det syns jeg og dere kan ha deres egene meninger

Lenke til kommentar
han kan ha flere chars? med bra gear...

 

du vet ikke at det er en ameriansk server...

han brukte bare amerika engelsk dialekt... noe vi og

mange andre i europa gjør...

7799071[/snapback]

 

 

Oseania er på de samme servers så Usa vil jeg tro.

Endret av jakkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...