Gå til innhold

Spørmålstegn ved items i backpackene!


Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd problemer med at når man logger på så får man bare opp masse spørsmåltegn istedenfor icons i backpackene? Og at man ikke kan gjøre noe etter å ha logget på, men fiender begynner angripe deg, og du dør osv? Skjer heletiden med meg nå :no: Har prøvd å disable alle mods.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som har opplevd problemer med at når man logger på så får man bare opp masse spørsmåltegn istedenfor icons i backpackene?  Og at man ikke kan gjøre noe etter å ha logget på, men fiender begynner angripe deg, og du dør osv?  Skjer heletiden med meg nå  :no: Har prøvd å disable alle mods.

7789654[/snapback]

 

Slett filene som ligger i Cache mappa, fikser problemet med spørsmåltegnet.

 

Det med at du kan bli angrepet når du logger på er rett og slett den forsinkelsen det tar fra du logger på til du faktisk kan kontrolere karakteren din. Her loader den f.eks. mods du har installert, alle weapon/armor models, laste områder o.l. Alt etter hva slags pc og mods du har, kan dette ta fra 2 sek til godt over minuttet (eller mer).

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd problemer med at når man logger på så får man bare opp masse spørsmåltegn istedenfor icons i backpackene?  Og at man ikke kan gjøre noe etter å ha logget på, men fiender begynner angripe deg, og du dør osv?  Skjer heletiden med meg nå  :no: Har prøvd å disable alle mods.

7789654[/snapback]

 

Slett filene som ligger i Cache mappa, fikser problemet med spørsmåltegnet.

 

Det med at du kan bli angrepet når du logger på er rett og slett den forsinkelsen det tar fra du logger på til du faktisk kan kontrolere karakteren din. Her loader den f.eks. mods du har installert, alle weapon/armor models, laste områder o.l. Alt etter hva slags pc og mods du har, kan dette ta fra 2 sek til godt over minuttet (eller mer).

7789762[/snapback]

Tusen takk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...