Gå til innhold

Røyk og røykekultur

jenlun

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vil tippe at noen folk røyker fordi de prøve ut ting og resultere i å bli avhengig.

Andre røyker fordi de synes det er godt.

Andre fordi de vil se tøffe ut.

Jeg røyker fordi jeg er dum! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg røyker fordi jeg er dum!  :w00t:

7788978[/snapback]

10 ærlighetspoeng til deg! (Kan dessverre ikke veksles mot IQ-poeng. Beklager.)

Endret av sim
Skrevet (endret)

En som røyker kan altså ikke være en god venn, og han er i tillegg dummere enn ikke-røykere?

Du motbeviser jo ditt eget argument, virker som om du er idioten uten IQ her :p

Endret av KompleX
Skrevet

Beklager, men jeg forstår ikke argumentasjonen din. Mener du at det ikke går an å ha lav IQ og være en dårlig venn samtidig?

Skrevet

Men om en er smart, hvorfor lar man ikke være å røyke da?

Er man smart så vet man hva røyk medbringer og påfører deg, og da bør man vite gode grunner til å ikke røyke.

Skrevet

7789040[/snapback]

Det er jo det jeg sier. Smarte folk røyker ikke. Er det så vanskelig å forstå?

Skrevet

7789040[/snapback]

Det er jo det jeg sier. Smarte folk røyker ikke. Er det så vanskelig å forstå?

7789053[/snapback]

Så om en veldig smart mann tar lang utdanning og blir skuespiller, og må røyke i en rolle han spiller, er han da dum eller smart ?

Skrevet
Så om en veldig smart mann tar lang utdanning og blir skuespiller, og må røyke i en rolle han spiller, er han da dum eller smart ?

7789090[/snapback]

Hvem faen tar lang utdanning og blir SKUESPILLER? Hva faen?

Skrevet (endret)

7789090[/snapback]

Man blir ikke definert som røyker om det er sammenhengen, så det vil ikke utgjøre noen forskjell.

edit: og ja det finnes jo selvfølgelig skoler som utdanner personer til å bli skuespillere, men det har heller ingenting med saken å gjøre...

Endret av maartin
Skrevet (endret)
Guds blod, får da være måte på til syting og jamring. Får lyst å begynne å røyke igjen her.

7789201[/snapback]

Så du liker ikke å ha høy IQ.. du vil gå ned igjen ? Verden er vel kanskje lettere når man er dum

Endret av Harkonnen
Skrevet
Guds blod, får da være måte på til syting og jamring. Får lyst å begynne å røyke igjen her.

7789201[/snapback]

Skulle nesten hele bunten var røykere...

Skrevet
kan jo ikke bare drite i vennegjengen hvis noen av dem begynner å røyke....

7788462[/snapback]

En røyker er aldri en god venn.

7788470[/snapback]

Virker som du aldri har prøvd røyk engang. Sa sjøl at jeg aldri skulle røyke osv, prøvde noen ganger, likte det og fortsatte noen uker, så dreit jeg i det og fortsatte med snus. Har en kamerat som HATA røyk, så prøvde han EN gang og nå røyker han fast.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...