Gå til innhold

Arcane mage specc for arena

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lite kjipt å bruke AP-PoM-ZHC-pyro ...

7787916[/snapback]

Hva betyr egentlig det der?

Og hva menes med en 3min AP pyro?

Jeg har bare spilt mage til lvl 40 og da var jeg firemage helt frem til nå, så jeg vet ikke så mye om alle de greiene som er nevnt her, annet enn at jeg kan si arcane blast funker bra i pvp. Drepte 3 stk samtidig med de, det var gøy men oom fort!

7795250[/snapback]

Det du snakker om der er Arcane Explosion, Arcane Blast lærer man etter level 60 :yes:

Skrevet
Lite kjipt å bruke AP-PoM-ZHC-pyro ...

7787916[/snapback]

Hva betyr egentlig det der?

Og hva menes med en 3min AP pyro?

Jeg har bare spilt mage til lvl 40 og da var jeg firemage helt frem til nå, så jeg vet ikke så mye om alle de greiene som er nevnt her, annet enn at jeg kan si arcane blast funker bra i pvp. Drepte 3 stk samtidig med de, det var gøy men oom fort!

7795250[/snapback]

Det du snakker om der er Arcane Explosion, Arcane Blast lærer man etter level 60 :yes:

7796629[/snapback]

Ok, det stemmer. Jeg som skrev feil. Er Arcane Blast også en AOE da?

Jeg har ikke spilt med mage på en stund men tenkte å AOE litt på mobs for å levle. Blir vel Arcane Explosions da, men har dere noen tips til hvordan overleve? ;)

Skrevet
Lite kjipt å bruke AP-PoM-ZHC-pyro/fireball/frostbolt eller whatever mot en warrior som bruker det nye reflect spellet de har fått.

Hvordan funker det egentlig, har den en sjanse til å reflecte eller er det 100% reflect?

7787916[/snapback]

http://www.wowhead.com/?spell=23920

If you know the enemy and know yourself,

you need not fear the result of a hundred battles.

If you know yourself but not the enemy,

for every victory gained you will also suffer a defeat.

If you know neither the enemy nor yourself, you will

succumb in every battle. -Sun Tzu, the Art of War

med litt tanke i stedet for mindless zomg pom-pyro, så ordner de fleste mage'r seg fort en ordentlig enemy cast bar (en som viser spelldurations og diminishing returns) pumper seg opp til å ta warrior'en, ser at han slår på spell reflect og venter 5 sec før du blaster ut, da har du et 10 sec vindu å ta oss på før du må frykte ny reflect, gitt at vi ikke har engi reflectors.

Skrevet
Husk at engineering items ikke fungerer i Arena :)

7841106[/snapback]

Men gjør jewelcrafting ting det da?

NB: jewelcraftere er forferdelige nå, de har mages som healer seg og greier!

Skrevet (endret)

Hvordan ser visual effekten til reflektspellen ut ?

Edit: Må de ha shield equipa under durationen?

Endret av Pazaak
Skrevet
Er det noe CD på Ice Lance? :hmm:

7793623[/snapback]

Nei :) det som er imba :)

7796394[/snapback]

Det er global cooldown på Ice Lance. Så du kan ikke zappe den 10 ganger i sekundet.

Ice Lance er også total ubrukelig når ditt mål ikke er frozen. Du trenger også Water Elemental for å få full effekt av den (ranged frost nova). Men du må nok venne deg til at rogues popper Cloak of Shadows når de blir frozen, at warriors slenger opp spell reflect, paladins bubbles, priests shielder, mages blinker, warlocks dotter deg til døde, når du slenger den opp på dem. Alle vet at da kommer det en Ice Lance med høy critsjanse.

Øystein

Skrevet
Husk at engineering items ikke fungerer i Arena :)

7841106[/snapback]

Jo, bland annet fire-reflector fungerer. Har ikke prøvd noen andre trinkets enda.

Men, granater funker ikke desverre =/

Skrevet
Er det noe CD på Ice Lance? :hmm:

7793623[/snapback]

Nei :) det som er imba :)

7796394[/snapback]

Det er global cooldown på Ice Lance. Så du kan ikke zappe den 10 ganger i sekundet.

Ice Lance er også total ubrukelig når ditt mål ikke er frozen. Du trenger også Water Elemental for å få full effekt av den (ranged frost nova). Men du må nok venne deg til at rogues popper Cloak of Shadows når de blir frozen, at warriors slenger opp spell reflect, paladins bubbles, priests shielder, mages blinker, warlocks dotter deg til døde, når du slenger den opp på dem. Alle vet at da kommer det en Ice Lance med høy critsjanse.

Øystein

7846265[/snapback]

Ytterst få har så god refleks at du ikke får in 1 ice lance før de får countra da :)

og ingen pala i sine fulle fem bruker buble i de første 5 sekund av en duel, priest shield=spellsteal, spellreflect = rank 1 forstbolt... Ice Lance er blodimba

Skrevet

Ytterst få har så god refleks at du ikke får in 1 ice lance før de får countra da :)

og ingen pala i sine fulle fem bruker buble i de første 5 sekund av en duel, priest shield=spellsteal, spellreflect = rank 1 forstbolt... Ice Lance er blodimba

7846489[/snapback]

Spellsteal tar en random buff, lykke til med å treffe riktig. Rank 1 frostbolt = crit = ikke mer frozen og Ice Lance er tilbake til et noldusspell igjen. Pluss at man alltids har trinkets for aa komme seg ut av frost nova.

Ice Lance er et flott spell for PvE, men jeg vil tro at nytten i PvP er begrenset fordi folk veldig raskt lærer seg hvordan man skal motvirke frostnovaen nå som det er en god grunn til å komme seg ut av den (noe det ikke var like mye før).

Skrevet (endret)

7846489[/snapback]

Spellsteal tar en random buff, lykke til med å treffe riktig. Rank 1 frostbolt = crit = ikke mer frozen og Ice Lance er tilbake til et noldusspell igjen. Pluss at man alltids har trinkets for aa komme seg ut av frost nova.

Ice Lance er et flott spell for PvE, men jeg vil tro at nytten i PvP er begrenset fordi folk veldig raskt lærer seg hvordan man skal motvirke frostnovaen nå som det er en god grunn til å komme seg ut av den (noe det ikke var like mye før).

7847400[/snapback]

Bare å bruke noen forsøk det :) har nok mana og blowe med evocation klar (arena) + gem, og frost lance er ikke ubrukelig i pvp, bruker den heele tiden :p litt rart at jeg critter over 1,6k minst 3ganger i ver eneste pvp fight da? :S

Og folk ahr fortsatt ikke 1 sec reaksjonstid, uansett...

Endret av Pazaak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...