Gå til innhold

Arcane mage specc for arena


Anbefalte innlegg

Sitter her og klarer ikke helt bestemme meg for hvilken spec jeg skal gå for med tanke på Arena play.

 

Vurderer en 45 arcane 16 fire specc, tanken bak er Arcane blast/fireblast spam med en 3min AP pyro. Slow er imba i pvp (så lenge d ikke er en pally eller priest da seff) så den har jeg lyst å teste i tillegg.

 

Noen som har noen erfaringer med en lignende build? Funker Arcane blast spam så bra som det ser ut som på papiret? Har ikke testet selv, ettersom jeg fremdeles stresser med den jævla lvl grindinga.

 

Hvilke arena specs har dere vurdert?

 

http://www.wowhead.com/?talent=of0VfRbdgIzioVxGz

(edit: la til spec seff)

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ettersom arenaen resetter cooldowns vil jo en 3-minutters mage være kjekk og ha. Oneshot en stakkar, drep så den neste.

 

Arcane blast spiser visstnok mana, men gjør syk skade, så i korte kamper (1vs1, 2vs2) vil Arcane blast + fire blast + AP/PoM/Pyro være en vinner.

7785367[/snapback]

 

My thought exactly :D Mana vil være et mindre problem, ettersom du har rundt 9-10k mana på lvl 70 minst, & i verste fall er d mulig å få en evocation gående, + en mana gem :)

 

Men har vi ingen galninger her som har testet en arcane blast build?

Lenke til kommentar
Men har vi ingen galninger her som har testet en arcane blast build?

7785399[/snapback]

Har ikke prøvd en build som er egnet bra til arcaneblast, men har da prøvd spellen.

 

En magevenn prøvde først å drepe meg med frostbolt, han brukte 3 stk, og dette tok 7.5 sekunder, så prøvde han med arcaneblast, og jeg vet ikke nøyaktig hvor lang tid dette tok, men det gikk mye fortere.

 

Arcaneblast>Frostbolt, fireball. Hvis man er villig til å blowe veldig mye mana.

Lenke til kommentar
arcane/fire mage > all

7792265[/snapback]

Hvert tredje minutt ja. Det er også det minst skills-krevende specet som er for mager.

 

Arcanepower, trinket, Pressence of mind (alt dette med en macro) Pyroblast/fireball,

Du vant kampen ;p

7792309[/snapback]

Og akkurat derfor er det en vanvittig god ide å ha en 3-min mage i arenaen. ;)

Lenke til kommentar
arcane/fire mage > all

7792265[/snapback]

Hvert tredje minutt ja. Det er også det minst skills-krevende specet som er for mager.

 

Arcanepower, trinket, Pressence of mind (alt dette med en macro) Pyroblast/fireball,

Du vant kampen ;p

7792309[/snapback]

 

Og akkurat der bruker man imba fire reflector :p, virker gøy ihvertfall.

Lenke til kommentar

eller kjører igang en iceblock for å counter ap pom nooben..

 

er veldig fornøyd med frost for tiden. Har i de siste dagene vunnet mange kamper i 2v1 situasjoner. kanskje 7 av 9.. og det mot alle slags klasser =)

 

ice lance ftw... :D

 

så jeg tror jeg kommer til å kjøre frost for arena.. hvertfall til å begynne med.

Endret av FOOrK
Lenke til kommentar
Lite kjipt å bruke AP-PoM-ZHC-pyro ...

7787916[/snapback]

 

Hva betyr egentlig det der?

Og hva menes med en 3min AP pyro?

 

Jeg har bare spilt mage til lvl 40 og da var jeg firemage helt frem til nå, så jeg vet ikke så mye om alle de greiene som er nevnt her, annet enn at jeg kan si arcane blast funker bra i pvp. Drepte 3 stk samtidig med de, det var gøy men oom fort!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Arcane Power, Presence of Mind, Zandalarian Hero Charm og Pyroblast. (:hmm: Tror jeg, aldri spilt mage før)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...