Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pci kort spiser all pcu help!


Anbefalte innlegg

Kjøpte et PCI wireless cnet kort for ikke så lenge siden, jeg installerte det som det stod i instruksene og begynte og bruke kortet, men det rare var at når kortet var aktivert, uavhengig om jeg var koblet opp mot et nettverk eller ikke så ble 70-90% av all cpu spist opp, så jeg nesten ikke kan gjøre noe.

 

Det er ingen prosseser som bruker cpu i følge systemovervåkningen, men alikevel skjer dette, jeg byttet kortet etter og ha prøvd det med flere drivere, og i begge pci slots. Men nå som jeg har fått bytta det med et d-link kort skjer fortsatt akkurat det samme med det kortet.

 

Problemet gir seg så fort jeg går inn og deaktiverer nettverkskortet helt, når jeg har deaktivert det går det heller ikke ann og aktivere det igjen uten og restarte pc'en. Og ja jeg har satt kortet ordentlig inn.

 

Har også oppdatert hovedkort drivere, hovedkortet er et Abit nforce 550. Og formatere pcen hjalp heller ikke.

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ingen prosseser som bruker cpu i følge systemovervåkningen...

7783889[/snapback]

Det er antagelig interrupts som tar ressurser, det vil du se hvis du bruker Process Explorer. http://www.microsoft.com/technet/sysintern...ssExplorer.mspx

Vet ikke hva som kan årsaken til at det er permanent slik, men du kan sjekke hvilken IRQ kortet har (Enhetsbehandling, 'View - Resources') og se om den deler IRQ med USB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...