Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Tyskere, franksmenn og spanjoler har sine egne realmer. Hvordan ble det vedtatt? Det kan jo hende det er såpass mange andrespråklige slik som nordmenn og svensker som spiller at de kunne fått egen realm. For alt jeg vet så fikk de egene realmer fordi de ikke kan engelsk. Personlig foretrekker jeg engelsk.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hadde vært kjekt med et norskt realm ja. (Ikke skandinavisk forresten) Men som sagt, så kan vi såpass godt engensk at vi spiller på de bare. Funker når helt greit syns jeg. Endret 23. januar 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Sindrelol Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Fordi de landene du nevner ikke lærer engelsk på grunnskolen, og vil derfor slite hvis de må spille på en engelsk server. Personlig ville jeg aldri spilt på en norsk server :!:
henrik_s Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Det er nok for få nordmenn til å sette opp egne realms.
elf_man Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Det er nok for få nordmenn til å sette opp egne realms. 7781725[/snapback] For få? Er vel noe sånt som 70000 nordmenn som spiller WoW. Holder til et realm eller to det..
Rollespilleren Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 15000 folk på en faction får Ironforge til å lagge kumøkk.
anon12234 Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 norskspråkelig realm hadde vært det kjedeligste i verden, nordmenn er tamme
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 norskspråkelig realm hadde vært det kjedeligste i verden, nordmenn er tamme 7781843[/snapback] Enig
elf_man Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Et rent norskt realm blir jo litt ala. Hitlers idéologi. Et folk, et rike, bla bla bla. Nei, synes det er flott slik det er nå. Grunnnen til at spansjoler, franskmenn og tyskere har fått klientene sine oversatt og egenspråklige realms, er jo som sagt tidligere fordi engelsk-kompetansen i disse landene er heller dårlige. Tenk deg selv, du er i gruppe med noen, og alt de klarer å skrive er; "? Me understand not"
mad_arab Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Tyskere, franksmenn og spanjoler har sine egne realmer. Hvordan ble det vedtatt? Det kan jo hende det er såpass mange andrespråklige slik som nordmenn og svensker som spiller at de kunne fått egen realm. For alt jeg vet så fikk de egene realmer fordi de ikke kan engelsk. Personlig foretrekker jeg engelsk. 7781703[/snapback] Fordi det er 100mill som snakker tysk, 70mill som snakker fransk, og 45mill som snakker spansk + spanskspråklige områder andre steder. Vi andre er latterlig små markeder i sammenlikning, og jeg er ærlig talt heller ikke interessert i å være på realm med bare nordmenn heller. Nei, i motsetning til hva man skulle tro er ikke Norge universets midtpunkt.
Skarstard Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Tenk deg selv, du er i gruppe med noen, og alt de klarer å skrive er; "? Me understand not" 7781895[/snapback] Slik er det jo allerede, bare at de skriver med kun versaler.
Azagrath Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) For min del pleier jeg stort sett å holde meg unna nordmenn i Wow, siden rundt 90% av alle jeg har vært borti oppfører seg som hyperaktive barnslige drittunger. Så nei, norske realms kan man godt spare seg for... eller kanskje man burde hatt det, så hadde man kanskje blitt kvitt alle fjortissene fra andre realms Endret 24. januar 2007 av Azagrath
ScatexX Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det er jo ikke mer enn 10-15000 spillere på én, ikke for overpopulated server. I Norge er det jo ca. 100 000 spillere, nok til å lage flere servere. Edit: Ikke at jeg vil ha en norskspråklig server, det ville vært kjedelig. Endret 24. januar 2007 av ScatexX
Amon Amarth Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Som sagt før, så er norsk ett kjedelig språk... lettere å "pynte" på setninger på engelsk... f.eks
Sindrelol Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Hvis Norge skulle hatt sine egne realms, så måtte også Sverrige, Polen, England, Purtugal osv også få det. Og som sagt før, nordmenn suger.
NuckChorris Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 For min del pleier jeg stort sett å holde meg unna nordmenn i Wow, siden rundt 90% av alle jeg har vært borti oppfører seg som hyperaktive barnslige drittunger. Så nei, norske realms kan man godt spare seg for... eller kanskje man burde hatt det, så hadde man kanskje blitt kvitt alle fjortissene fra andre realms 7786309[/snapback] Ja samme her. De som roper ut og spammer i de store byene er som regel nordmenn eller svensker, til dels dansker. Standarden er "Norway FTW" eller "Norway rulez". Så henger et par svensker og kanskje en danske seg på og så ender det med en diskusjon om hvilken land som er kulest. Sånn har det vært på de serverne jeg har spilt på i hvert fall. Men har også spilt i et helnorsk guild med 90% hyggelige og bra spillere så det er selvfølgelig ikke bare ille Uansett hadde jeg holdt meg unna om det dukket opp et norsk realm, da det hadde blitt kjedelig. Og om lille Norge hadde fått et eget realm hadde alle fått det.
MrLee Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Tyskere, franksmenn og spanjoler har sine egne realmer. Hvordan ble det vedtatt? Det kan jo hende det er såpass mange andrespråklige slik som nordmenn og svensker som spiller at de kunne fått egen realm. For alt jeg vet så fikk de egene realmer fordi de ikke kan engelsk. Personlig foretrekker jeg engelsk. 7781703[/snapback] Fordi de er store marked, som tidligere nevnt, og ikke lærer engelsk på skolen i samme grad som andre. Men hovedsaklig liker jeg å tro at det er for at vi skal slippe å se fransk/spansk/tysk i chatten fra folk som plent nekter eller ikke kan snakke engelsk.
Walts Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg hadde vært med i demostrasjon av Norsk realm om Blizzard fant ut at det var lurt, tenk dere hvor mange fler 10-12 åringer vi hadde fått med i spillet *grøss* Har nok med de som er allerede "ohh sorry, my mom says i need to go to bed now its allready 20.00"
Zithor Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er så glad for at vi slipper spanske / tyske / franske på serverene. Eller dvs det finnes nok det og men fra andre spill jeg har spilt online har general chat / group chat o.l blitt spammet med rare språk for de ikke kunne snakke engelsk. Det holder med alle de norske / svenske / danske spammerene :/ Ja til Norsk server, eller skandinavisk. Håper en del hadde stukket over der da. Personlig hadde jeg ikke gjort det.
Qizaa Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 For min del pleier jeg stort sett å holde meg unna nordmenn i Wow, siden rundt 90% av alle jeg har vært borti oppfører seg som hyperaktive barnslige drittunger. Så nei, norske realms kan man godt spare seg for... eller kanskje man burde hatt det, så hadde man kanskje blitt kvitt alle fjortissene fra andre realms 7786309[/snapback] Ja samme her. De som roper ut og spammer i de store byene er som regel nordmenn eller svensker, til dels dansker. Standarden er "Norway FTW" eller "Norway rulez". Så henger et par svensker og kanskje en danske seg på og så ender det med en diskusjon om hvilken land som er kulest. Sånn har det vært på de serverne jeg har spilt på i hvert fall. Men har også spilt i et helnorsk guild med 90% hyggelige og bra spillere så det er selvfølgelig ikke bare ille Uansett hadde jeg holdt meg unna om det dukket opp et norsk realm, da det hadde blitt kjedelig. Og om lille Norge hadde fått et eget realm hadde alle fått det. 7786916[/snapback] Veldig bra eksempel på barrens chat! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå