Gå til innhold

POV med oppfølger til Ti4200XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:



Den 2002-11-29 19:34, skrev Howard:


Klart, du løper jo risken med å ødelegge kortet og/eller miste garantien som følge av overklokkingen. Og det er jo på ingen måte garantert at alle kort er like stabile på så høye frekvenser.



 

Hvis det er EN her på forumet som ikke har greid å klokke kortet til TI4600 hastighet, så si for all del fra. Og med hensyn til garantien: En kamerat av meg har nettopp fått sitt POV GeForce TI4200 XP Turbo i posten. På det var minnet klokket til 660 MHz. Vet ikke om dette gjelder alle Turbo kortene, men oppsiktsvekkende er det uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

*si ifra*

 

Jeg fikk ikke klokket kortet mitt mer enn til 180/610 før jeg fikk artifacts og måtte restarte fordi pcen hang seg.

Prøvde alle muligheter, men det var ikke håp.

Men nå var det mest sansynlig en fil med dette kortet også. Det lagde rar lyder, noe som ikke skal komme fra er skjermkort.

 

Sendte det tilbake, og det er forstatt inne (databutikken), men nå har jeg blitt lovet et 9500 pro istedet :D

Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0

 

Hvis det er EN her på forumet som ikke har greid å klokke kortet til TI4600 hastighet, så si for all del fra. Og med hensyn til garantien: En kamerat av meg har nettopp fått sitt POV GeForce TI4200 XP Turbo i posten. På det var minnet klokket til 660 MHz. Vet ikke om dette gjelder alle Turbo kortene, men oppsiktsvekkende er det uansett.

 

Samme gjaldt mitt kort også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...