Gå til innhold

Lage account uten å oppgi visa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!

Søskenbarnet mitt har lyst å starte med wow, og han lurar på litt i den samanhengen.

Han er berre 15 år, og har får ikkje bruke visakortet til mora si. Han vil helst prøve og se om spillet kjører på datamaskina si før han bruker fleire hundre kroner for spillet.

Er det ein måte han kan gjere det utan å måtte skrive inn visakortnummeret til mora si?

Takkar på førehand for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg har eit invitasjonskort som følgte med spelet, viss det har noko å seie.

Går det an å kjøpe et prepaid card og bruke i staden for visakort i den 10dagars-trial-perioden?

Søskenbarnet mitt bur i Stavanger, og eg bur i Bergen, og eg er skjeldan på besøk til han, så det går ikkje an å kjøre spelet på min account. :(

Endret av Fjott
Skrevet

Så den eineste måten han kan spille spillet på uten å oppgi visa er å kjøpe heile spelet med prepaid card?

Han kan ikkje legge til eit prepaid card til trial accounten?

Skrevet

Last ned 10 dagers trial og liker han det er det bare å investere i det.

Jeg starta med en 10 dagers trial og gikk over til betaling 2 dager før den gikk ut. Ikke alt er innkludert i trialen men du får et ganske godt innblikk i spillets gange.

Skrevet

Hm, husker ikke helt hvordan det foregikk men tror ikke jeg skrev inn Visa kort nummeret mitt før jeg bestemte meg for å kjøpe spillet. Fikk en 10 dagers trial kode på mailen min.

Skrevet
Sidan bear er litt usikker, er det nokon som kan bekrefte/avkrefte?

7776573[/snapback]

Du må skrive inn det, var iallefall slik for noen måneder siden. Fake visa nummer fungerer egentlig.

Skrevet

Hm, da må min mentale tilstand vært fraværende da jeg starta trial versjonen av WoW for jeg har ingen erindringer om at jeg har gjort det.

Nå kan det vel og være det at jeg registrerte trial kontoen kl 3 om natta, så jeg hadde vel en mental tilstand under spedbarn.

Skrevet

Kan mene at du kan lage account uten Visa, men da må du ha et ubrukt gamecard.

Jeg lagde nå iallefall min account uten å bruke Visa/Mastercard.

Skrevet

Jo, det går fint ann og lage trial uten visakort/gamecard for og teste ut spillet:

Gå til,

http://teaser.wow-europe.com/

Trykk på Download here, så trykker du Create your 10-day blabla,

huk av + continue, skriv inn koden, fyll inn navn adresse etc, continue , velg account name, continue, Create Account.

Account creation complete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...