Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kan du ''fake'' besvime?


AtheusNor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan bøye deg ned i noe lignendes som forsterstilling, holde pusten mens du strammer armene over nakken elns.

 

en kompis gjorde dette på u-skolen, og fikk lov til å drra hjem, skjedde heller ikke noe skade på han.

 

Men dere får gjøre det på eget ansvar jeg gidder ikke ta noe ansvar for noens dummheter.

Lenke til kommentar

Flere som har dødd av det, så jeg tenker at jeg lar være å fortelle hvordan det kan gjøres. Har gjort det selv, da selvfølgelig før jeg hørte om dødsfall grunnet det.

 

Jeg gjorde det forresten ikke slik tu30r6 beskriver det, men alle måter er nok like farlig.

 

Ikke gjør det!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
kna legge til at hvis du er fryktelig trøtt om morgenen, og ikke har reist deg opp enda. kan du reise deg opp og stå veldig fort.

da blir du svimmel, og kanskje du svimer av. men det er ikke noe godt å plutselig våkne på gulvet med vondt over alt :p

7775493[/snapback]

Det har skjedd med meg, reiste meg fra sofaen en morgen og gikk 5-6 skritt før jeg bare stoppa opp, smalt i bakken og slo hodet i en gardintrapp som tilfeldigvis sto intil veggen. Kan ikke anbefales.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Bøy deg ned, hold pusten og reis deg opp og pust fort ut (Eller noe sånt).. Var noen som sa det her på forumet engang, men husker ikke eksakt hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar
det har skjedd med meg ja...:p

 

det skyldes for lite jern i blodet, og kan ''forhindres'' ved å spise mer jern.

7775504[/snapback]

 

Sure?

 

Alltid fått det for meg/forklart at det er hjerte som har en rolig pumperytme, og ikke klare å omstille seg idet du reiser deg opp. Dermed får ikke hjertet pumpet blod(oksigenet i blodet) til hjernen...og når hjernen ikke får oksigen, er det over og ut. Enda større sjanse når du er syk... (det er erfart:P)

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar
det har skjedd med meg ja...:p

 

det skyldes for lite jern i blodet, og kan ''forhindres'' ved å spise mer jern.

7775504[/snapback]

 

Sure?

 

Alltid fått det for meg/forklart at det er hjerte som har en rolig pumperytme, og ikke klare å omstille seg idet du reiser deg opp. Dermed får ikke hjertet pumpet blod(oksigenet i blodet) til hjernen...og når hjernen ikke får oksigen, er det over og ut. Enda større sjanse når du er syk... (det er erfart:P)

7783046[/snapback]

det skyldes for lite jern i blodet...

bevis?

 

jeg hadde før voldsomme tendenser til å bli svimmel når jeg reiste meg, og ett par ganger falt jeg overende også... jeg gikk til legen, og han sa at det ikke var noe farlig... det skyldes bare at jeg hadde for lite jern i blodet, og jeg vill bli bedre etter å spise mat med mye jern i... 2 dager etterpå, var jeg frisk og rask igjen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...