TCi Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Haha, made my day :!: Har sett noen korte klipp fra før. Helt genialt!
iStephano Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 haha takk for den siste linken til youtube + biografien hans. Ahh så sinnsykt kult! Måtte bare se den en gang til før jeg la meg
Tandamram Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ah, det var Terry Tate som spilte Samuel i den episoden av Malcolm in the Middle når Reese havner i fengsel på opplevelsesdag. Genial episode. Klippene på Youtube var bare rå, og Terry er en fantastisk voice-actor. Håper han blir en gjenganger i GoW. Woo!
anolop Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Ah, det var Terry Tate som spilte Samuel i den episoden av Malcolm in the Middle når Reese havner i fengsel på opplevelsesdag. Genial episode. Klippene på Youtube var bare rå, og Terry er en fantastisk voice-actor. Håper han blir en gjenganger i GoW. Woo! 7780253[/snapback] Har du en link eller??
Tandamram Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 http://www.imdb.com/name/nm0711529/ Scroll litt ned, så ser du det.
anolop Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg tenkte mere på de klippene fra selve episoden fra Youtube...
Tandamram Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Åh, det var verre. De den episoden i forrige uke på TV2, uten at det hjelper deg noe særlig. Episoden heter "Long Drive".
paranoide Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Terry Tate er ikke en ekte person. Lester Speight er, derimot.
anolop Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Sometimes Credited As: The Mighty Rasta / Rasta / Lester 'Rasta' Speight / Lester 'The Mighty Rasta' Speight / Lester Speight Whatever :!: KILDE
Dr.Peedee Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hvem som var stemmen til Cole Train var jo en del av hype'n rundt Gears of War, så det er jo ikke nytt akkurat. Og i spillet når de andre gutta (Marcus og co) møter han for første gang, så følg med på dialogen. Det ligger der for den som vil høre :-) Men utrolig morsomme videoer. Hadde ikke sett dem før. Lo så jeg skrek her! Takk for linkene!
Tharos. Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Og om jeg ikke har dratt fullstendig på bærtur, så spilles Marcus av John Dimaggio, som også har stemmen til Bender i Futurama. (?)
iStephano Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 Mener å ha hørt det samme. Husker noen diskuterte over at hvordan han klarer en slik mørk stemme når han spiller bender i futurama.
Wyldelife Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Når han roper "Anya, we're moving into the fire! Anya! Divert the carts now" Så kan man høre at det er bender, er fan av futurama(Har hele skiten på DVD) så jeg kjenner igjen min bender ;D
Tharos. Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Når han roper "Anya, we're moving into the fire! Anya! Divert the carts now" Så kan man høre at det er bender, er fan av futurama(Har hele skiten på DVD) så jeg kjenner igjen min bender ;D 7781264[/snapback] Samme her Å høre John Dimaggio på kommentatorsporet er vanvittig morsomt. Snakker om lattermaskin! Han har jo omtrent samme Bender-latteren på ordentlig også.
alexandermcloughlin Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Driver og ser på nyeste prison break s02e14 og Lester Speight (Terry Tate) er en av fangene i fengselet. Endret 23. januar 2007 av Eaxis
iStephano Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 haha konge avatar!! Fett tror nesten jeg må ty til nettet for og se de episodene selv
Spillarkivet Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Mer info om hva han har vært med i her: http://www.imdb.com/name/nm0711529/ Jeg så siste episode av Prison Break i går, og der var det med en stor big ass neger som lignet utrolig på vår man her. Prøver å sjekke ut om det virkelig er samme person, noen andre som har sett episoden og sjekket? Uansett, tøff kar som absolutt ikke bare har det i kjeften
FJERNET111 Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Mer info om hva han har vært med i her:http://www.imdb.com/name/nm0711529/ Jeg så siste episode av Prison Break i går, og der var det med en stor big ass neger som lignet utrolig på vår man her. Prøver å sjekke ut om det virkelig er samme person, noen andre som har sett episoden og sjekket? Uansett, tøff kar som absolutt ikke bare har det i kjeften 7794102[/snapback] Jepp det er samme person (så vidt jeg kunne få med meg av rulleteksten), har dog bare sett episoden en gang, men er ganske sikker. edit: Og i følge IMDB så spilles Marcus av John di Maggio, så har vi det på det rene. Endret 25. januar 2007 av SBS
Spillarkivet Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Fant link og bevis her nå. Cole Train er med i Prison Break http://www.devotedfansnetwork.com/forums/s...d.php?p=1133227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå