Gå til innhold

Hvilken stilling har du i militæret?


Intoxikeyn

Anbefalte innlegg

hehe sant nok det :D

markørene hadde visst hørt "passordet" til leiren de gikk inn i så de fikk jo fri adgang :p

var vel rundt 12-13 markører som marsjerte inn... da de satt ag'n på F mitt i leiren så blei det liv kan du tro :D bs'ene skjønte ganske lite.. :p da de fyrte opp en lysrakett og så de midt i basen ble det enda mer liv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Har selv ikke vært i militæret enda, men om 2 år skal jeg =)

 

Uansett, broren min var maskinist på kongeskipet. Vi fikk komme om bord ogsånt, det var stas. Alt var heeelt shina. alt!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg er reservevognfører på CV9030N, og har stilling som MG3 i laget. Tjenestegjør i 2 Bataljon/KPB på Skjold i indre Troms.

Jævlig digg her, trives som faen med tjenesten sålangt!

 

Skal på første øvelsen med vognene til uka, blir sikkert dritfett. :)

Neimen. Da kjenner du vel minst et par av brannmennene, noen av de var fra KPB. Gled deg til brannalarm i månedsskiftet januar-februar. Hilsen Brannsoldat Naustdal, Øverbygd brannstasjon. :)

 

Redigert: Forresten, det heter vel "Viker for IngBN"

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Har du begynt å fly enda? Moro å se de gule småflyene sirkle i nøyaktig samme bane over Heggelia/Rusta dagen lang :p

 

En kompis av meg kom gjennom aspirantperioden og er nå på luftkrigskolen på Værnes. Han ble fenrik etter et år ;)

Endret av Shadowlands
Lenke til kommentar
jeg har nettopp blitt adm. assistent for batteri nils i artilleribataljonen. Skal kjøre lastebil å levere mat til troppene på øvelse osv. Noen som vet litt mer om denne jobben? Sover vedkommende i leir eller er man i felt under hele øvelsen?

 

Du vil etter all sannsynlighet vær i felt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...