Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mye hår på beinene


Gjest Gjest_rolf_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg shaver beina. Er 17 år. Begynte med det våren i fjor siden da begynte jeg med sykling. I landeveissykling shaver stort sett alle beina. Hvis ikke blir de sett på som uerfarne og bajaser i feltet. Også for å slippe å få hår inn i sårene hvis man eventuelt velter.

 

Jeg blei ihvertfall veldig brun den sommeren iforhold til andre sommere. Nå har jeg ikke shavet sida slutten av september. Har ikke noe særlig mer hår nå enn før jeg shavet dem. Å shave dem om høsten og vinteren kommer jeg ikke til å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er 15 og har ikke noe hår på legga/beinet i det hele tatt.. Kan jeg selv gjøre noe for at jeg skal få hår der? Ganske irriterende egentlig å gå i shorts og se ut som en 10 åring på beinet liksom..!

Lenke til kommentar
Jeg er 15 og har ikke noe hår på legga/beinet i det hele tatt.. Kan jeg selv gjøre noe for at jeg skal få hår der? Ganske irriterende egentlig å gå i shorts og se ut som en 10 åring på beinet liksom..!

Nå skal ikke jeg sette domme tanker i hodet ditt - lærte av mine egne forsøk!

Ikke tenk på det, det er ikke mer tøft å se ut som en elg på bena enn ikke :)

 

Husk at noen aldri får mørke hår. Skulle gjerne ønske jeg ikke hadde mørke hår i ansiktet (Bart, skjegg) selv!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...