Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damage control, "all in" på

 

Napoli vs. Catania (0-1) H @ 1.62

 

Napoli er så latterlig tafatte foran mål når de ikke MÅ score.

Hver gang, og dette gjentar seg kamp etter kamp, når de kommer innenfor 30 meter av motstanderen sitt mål får samtlige spillere kollektivt hjerneslag. De går seg fast, bommer på ballen, sentrer til alle unntatt medspillere og ser ut som om de ikke vet hvor de er.

 

Hadde kun 12 kroner igjen så de gikk på en dobbel i morgen på seier til Roma og over 1.5 mål i Everton - Spurs.

 

Med de 2000,- jeg vant halverte jeg i hvertfall mitt samlede tap :p Men nå må jeg mest sannsynlig sette inn noen grunker igjen... Ser ut til at min 15 kampers tapsrekke som ble avløst av 2 bonger som gikk inn er i gang på nytt...

Lenke til kommentar

For en dårlig dag...

Dobbel med Real Madrid og Napoli (til pause), samt trippel med Fiorentina, Juventus og Napoli redda meg litt.

Hvis Sevilla vinner, så går det enda litt bedre.

 

Hadde bare Liverpool klart å putte, så hadde dagen vært ok!

 

Tror dere Roma fortsetter å dominere? 1.95 på dem i morgen ser jeg (unibet).

Lenke til kommentar

Roma, spilte ikke de for et par dager siden? Om det er å regne som et minus i såfall overlater jeg til de skriftlærde å bedømme :hm:

Jupp, Roma spilte på vel på torsdag.. Så ikke så mye av kampen, men det jeg så var ikke spesielt imponerende fra Roma sin side. Men de vant kampen da..

Lenke til kommentar

Roma er et stort sjansespill. Torino er et av de lagene som spesialiserer seg på å holde storlag til 0-0, spesielt hjemme. Lange seiersrekker har den egenskapen at de starter med 5-0 før de ender opp med 1-0 på straffe i det 93. minutt og Romas to siste kamper har vært mot, på papiret, overkommelig motstand, men det har blitt med relativt sene 1-0 seire.

 

Jeg ser for meg to scenarioer; 1) Roma vinner 1-0 ved "maskinfotball" eller 2) Torino murer igjen og kampen ender 0-0 eller 1-1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan være ok i dag:

 

13:00 Alania - Spartak Nalchik over 2.5 til 2.25 @ Marathon

16:00 Santa Clara - Penafiel under 2.5 til 1.52 @ Marathon

16:00 Chaves - SC Farense under 2.5 til 1.53 @ Marathon

20:00 Vitoria - Corinthians under 2.5 til 1.66 @ Marathon

 

 

Har også Orenburg - T. Moscow under og Yenisey - M. Saransk over, men de har allerede startet...morgenfriske disse russerne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...