Gjest Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Dette har sikkert mange gjort før meg, men jeg må bare si hvilken triks jeg brukte i går på Strik at Karkhand. Jeg satt masse C4 foran på bilen min og kjørte inn i en tanks/APC og trykka e og musen. Jeg pleide ikke dø av det. jeg bare fløy vekk. det var gøy. jeg fikk mindst 20 kills av det. Det er bra til å akkurat ha begynt med det, og ha en laggete PC så jeg ikke kan sikte fort osv... fikk explosives badge: Saksi2: http://bf2s.com/player/87659532/
Moal Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Dette har sikkert mange gjort før meg, men jeg må bare si hvilken triks jeg brukte i går på Strik at Karkhand.Jeg satt masse C4 foran på bilen min og kjørte inn i en tanks/APC og trykka e og musen. Jeg pleide ikke dø av det. jeg bare fløy vekk. det var gøy. jeg fikk mindst 20 kills av det. Det er bra til å akkurat ha begynt med det, og ha en laggete PC så jeg ikke kan sikte fort osv... fikk explosives badge: Saksi2: http://bf2s.com/player/87659532/ 7760449[/snapback] Hvorfor spiller du?
Ozelot Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Synes dette er lovlig og helt greit igrunn (og meget effektivt). Du utfyller litt mer den iraker-rollen da vet du Blir som å plante c4 på en bil, la den stå, for så å sprenge den når noen kommer forbi.
Mevon Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Blir egentlig eksplosjonen større/kraftigere desto flere C4'er du har på bilen når du kjører inn i en tanks eller er det bare sløsing å bruke mange?
Anders Voldsund Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Det er kjempegøy det. Vertfall viss du skal ta explosive badge. Då funkar dette bra. Kan også kallast Bagdadtaxi, som nokon i klanen min kallte det før. Endret 20. januar 2007 av Anders Voldsund
El Matador Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvorfor spiller du? 7760512[/snapback] Hvorfor skulle han ikke? Det har jo vært allmenpraksis i spillet siden første stund. Dessuten, er du god, og får beskjed om den kommer, er det easy'peasy å ta den ut.
Moal Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvorfor spiller du? 7760512[/snapback] Hvorfor skulle han ikke? Det har jo vært allmenpraksis i spillet siden første stund. Dessuten, er du god, og får beskjed om den kommer, er det easy'peasy å ta den ut. 7761847[/snapback] Fordi når han ikke kan annet enn å kjøre C4 kjøretøy pga lagg.. Utrolig artig, haha!
Dernel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Er det noe jeg hater mest er det folk som kjører C4 biler inn i tankser. jeg syns det er så innmari feigt gjort. Tør de ikke komme å slåss som menn? Endret 22. januar 2007 av Nellemann
El Matador Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Er det noe jeg hater mest er det folk som kjører C4 biler inn i tankser. jeg syns det er så innmari feigt gjort. Tør de ikke komme å slåss som menn? 7774640[/snapback] Herregud, om du får beskjed om at bilen kommer suger du regelrett om du ikke klarer å ta den ut.
Dernel Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Får beskjed? hvordan i all verden skal jeg få beskjed om at det kommer en bil med c4 mot meg? Desuten er det veldig vanskelig å ta den ut når den kommer bak deg og du ikke vet det. Endret 22. januar 2007 av Nellemann
El Matador Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Får beskjed? hvordan i all verden skal jeg få beskjed om at det kommer en bil med c4 mot meg?Desuten er det veldig vanskelig å ta den ut når den kommer bak deg og du ikke vet det. 7774828[/snapback] Commander
Distrattos Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Er det noe jeg hater mest er det folk som kjører C4 biler inn i tankser. jeg syns det er så innmari feigt gjort. Tør de ikke komme å slåss som menn? 7774640[/snapback] Er ikke så feigt, syns nå jeg. Fleste tanks pleier bare å kjøre inn å bombardere med bly, og når de blir skada, stikker de bare av for å reparere seg. Synes at kamikaze-biler er en god taktikk, selv om man oftest dør av den... (med mindre man har egen-eksplosjons greia skrudd av, eller hva det nå heter....)
Steina Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Hvordan skal man ellers ta ut en tanks og en APC som står defansivt ved siden av hverandre og reparerer hverandre, samt en supplycrate, med et uorganisert public-spill der alle sammen går specops med unlock?
Steina Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Antitank for eksempel... 7779083[/snapback] Hva med å lese hva jeg skrev en gang til? Hvis du tror anti-tank hjelper public så har du spilt for lite public. Hvis vi snakker erfarne i hardware, vs masse noobs, så har ikke noobsa en sjangse, fordi at de går specops, medic eller support..... med unlock. For å ta ut hardware må man være samkjørte, å fyre av flere raketter samtidig mot samme mål, ellers reparerer de bare hverandre raskere enn du kan si "woohoo, jeg gikk opp i rank"
Ozelot Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Antitank for eksempel... 7779083[/snapback] Hva med å lese hva jeg skrev en gang til? Hvis du tror anti-tank hjelper public så har du spilt for lite public. Hvis vi snakker erfarne i hardware, vs masse noobs, så har ikke noobsa en sjangse, fordi at de går specops, medic eller support..... med unlock. For å ta ut hardware må man være samkjørte, å fyre av flere raketter samtidig mot samme mål, ellers reparerer de bare hverandre raskere enn du kan si "woohoo, jeg gikk opp i rank" 7779191[/snapback] Hvis en haug med tanks står og okkuperer et område, så kaller du bare inn artyen!
Steina Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 :!: Når ble artillery i BF2 effektiv mot hardware?
Ozelot Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 :!: Når ble artillery i BF2 effektiv mot hardware? 7780621[/snapback] Når ble det ikke effektivt ? Vi snakker ikke om en enkelt en, men hvis det er f.eks. 3 stridsvogner med tilhørende support-folk, så skal du ha mye uflaks hvis du ikke treffer en eneste en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå