Gå til innhold

Smart triks i BF2

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

atnti tank er jo ofte brukt synest jeg... men siden så mange klager så er det sikkert bare jeg som bruker antitank til å skyte tanks, derfor er jeg vel helt idiot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU er ikke den eneste som bruker anti-tank, men de fleste tanker blir påskutt bare stikker av for å repareres like etterpå. De trenger jo rundt 3-4 skudd for å ta's ned, og ofte innen den tiden blir man jo selv drept av kanonen.

Skrevet
DU er ikke den eneste som bruker anti-tank, men de fleste tanker blir påskutt bare stikker av for å repareres like etterpå. De trenger jo rundt 3-4 skudd for å ta's ned, og ofte innen den tiden blir man jo selv drept av kanonen.

7782917[/snapback]

2 om du skyter på beltene.

Skrevet

7782917[/snapback]

2 om du skyter på beltene.

7783096[/snapback]

Siden hitboxene er så jævlig bugga, så har jeg aldri fått dette til å virke når tanksen er i aktivitet.

Men uansett, dette må times frytelig godt hvis de skal ta ut en tanks som står å repairer med bare 2 skudd.

Uansett.. Har mistet helt hva det er vi driver å diskuterer her... :hmm:

C4-bil er taktikk.. Ferdig med det.

Skrevet
Er det noe jeg hater mest er det folk som kjører C4 biler inn i tankser. jeg syns det er så innmari feigt gjort. Tør de ikke komme å slåss som menn?

7774640[/snapback]

du har ett poeng :(

Og jeg som trpdde jeg var den første som fant på dette med C4 på bil.

Jeg hørte noe som het "C4-Jumping". hva går dette ut på? jeg vet man kan sprenge segselv vekk og lande på ett tak f.eks med C4. men hva kan man få ut av det?

Skrevet
Jeg hørte noe som het "C4-Jumping". hva går dette ut på? jeg vet man kan sprenge segselv vekk og lande på ett tak f.eks med C4. men hva kan man få ut av det?

7789328[/snapback]

Spill på servere uten Friendly Fire, og spreng deg selv med C4. Og tenkt litt selv, hva tror du at du får utav det? :roll:

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg liker å snike meg på tanks og plassere C4. Liker Spec-Ops helt klart best. har level 3 våpenet deres. Anti-tank og Spec-ops. Med anti-tank eier jeg folk med bazoka :) det høres litt tåpelig ut i BF, men det funker

Skrevet

Infanteri har ikke mye sjanse om de skulle støte på tanken din, for å ta det fra et annet synspunkt.

"Rules of engagement" eksisterer ikke i BF2, og siden det ikke alltid er lett å få has på enkelte feige tanksførere (noe som også kan skyldes dårlig samarbeid blant AT-infanteri), er det en grei løsning.

Det blir litt på samme måten som Mashtuur City anno patch 1.12, da Blackhawk var Guds eget verktøy, og MEC-helikopteret lastet ned C4 gjorde ende på dominansen (det var nemlig ikke få Blackhawk-piloter som ble svært sure når "ku-ramming" ble brukt).

Eksisterer det en god måte å ta ut en viktig enhet på, kan man ikke unngå det fordi det er "feigt".

Skrevet

med Blackhawk kan en Support styre og forsyne Spec-Opsen med evig c4 som sitter bak og dropper dem over fienden. Det er nok litt effektivt hvis piloten er flink.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
ja å snike seg inntil med c4 er greit, men å komme mot deg i bil lasta med c4 er noe annet, du har jo ikke sjangs viss du bommer med tankse

7879684[/snapback]

Så du synes det er mer rettferdig å sitte i tanksen å voldta alt som heter inf, sånn at du kan få masse rank da eller?

Jihadbil er jo bare dritgøy da! Om du ikke greier å ta han ut, så prøv å være en antitank mot en tanks. Samme greia! Hater folk som bare bryr seg om å rape alle andre for å få stats, og med en gang de får motstand så er det urettferdig. lal! nubs!

Skrevet

Ikke vær så sur da :p syns det bare er irriterende når de gjør sånn. Men jeg er vist den enste her som syns det, så da for jeg vel bare holde kjeft!

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Vel, alle andre synes det er irriterende når du voldtar inf med kanonen på tanksen, også klager når de finner en måte å ta deg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...