laffen1 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei Er det noen som vet om skype har kommet med programvare som kan brukes med N80?
Stian216 Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Skype til series hm 3rd ed er ikke kommet enda. Du må bruke EQO eller Iskoot sammen med skype på pc. EQO er gratis og her får du forskjellige imtjenester i tillegg. Iskoot har jeg ikke fått til å virke på min nokia E61. Uansett er EQO et greit valg. Du må kjøre et program på PC og et på telefonen. Jeg har ikke forsøkt EQO andre steder enn hjemme, men tror det går an å bruke det i andre trådløse soner.
laffen1 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 Skype til series hm 3rd ed er ikke kommet enda. Du må bruke EQO eller Iskoot sammen med skype på pc. EQO er gratis og her får du forskjellige imtjenester i tillegg. Iskoot har jeg ikke fått til å virke på min nokia E61.Uansett er EQO et greit valg. Du må kjøre et program på PC og et på telefonen. Jeg har ikke forsøkt EQO andre steder enn hjemme, men tror det går an å bruke det i andre trådløse soner. 7754922[/snapback] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå