hagern Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Får min nye Dell XPS M1210 i morgen, fikk med en slik herlig express upgrade til Windows Vista. Noen som kjenner noe til denne? Det jeg egentlig lurer på er om denne kun vill oppgradere uten å fjerne noe av det som ligger på maskinen. Har hørt og vet at det ligger en del "dritt" som kan være vanskelig og avinstallere. Letteste måten å kvitte seg med alt slik er vell uansett å reinstallere alt med ny partisjon? Eller finnes det andre gunstigere måter(Vista Upgrade)? Vet ikke om det er noen som vet noe om dette, men hvis noen føler de har noe å komme med setter jeg pris på alle svar!
V-by Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 på dell maskinene er det vel bare å avinstallere programmene som er installert. gjør det selv på flere på jobben om dagen Og oppgraderingen til vista oppgraderer bare xp-en din til vista, og fjerner heller ikke noen programmer og filer. så å fjerne programmene kan du vel gjøre før og etter installasjon av vista. Lykke til
ventle Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 ettersom du ikke har noe liggende inne på disken fra før i form av kritiske data, så vil jeg varmt anbefale å formatere og gjøre en clean Vista-installasjon. Dette er by far den mest skuddsikre måten å unngå fuckups på.
hagern Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 på dell maskinene er det vel bare å avinstallere programmene som er installert. gjør det selv på flere på jobben om dagen Og oppgraderingen til vista oppgraderer bare xp-en din til vista, og fjerner heller ikke noen programmer og filer. så å fjerne programmene kan du vel gjøre før og etter installasjon av vista. Lykke til 7751790[/snapback] Hvis det du sier stemmer skal det vell ikke være noe problem. Har bare hørt at det ikke er like lett å bli kvitt McAfee++ og noe andre greir. Får gjøre et skikkelig forsøk før jeg lager ny partisjo og reinstallerer.
hagern Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 ettersom du ikke har noe liggende inne på disken fra før i form av kritiske data, så vil jeg varmt anbefale å formatere og gjøre en clean Vista-installasjon. Dette er by far den mest skuddsikre måten å unngå fuckups på. 7751855[/snapback] Vet ikke helt hvordan denne express upgrade pakken er, men hvis jeg laster ned en iso så kan jeg alltids gjøre det. Spørs om jeg gidder å kjøpe en ny Vista plate kun for å kjøre clean install.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå