zeox Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Er litt keen på å teste Enchanted Arms, men finner det ikke til en rimelig penge noen steder. hadde det på cdon for under 300, men det er selvfølgelig borte nå. peiling på hvor jeg kan få det billig? takker for svar
Akrabra Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Sjekk ut www.spillpriser.no Søk etter spillet så får du opp så og si alle nettbutikkene i skandinavia som har det.
zeox Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 takk for linken ser ut som at jeg må bestille det fra utlandet hvis jeg skal ha det under 500kr, noe som tilsier at jeg må betale toll . jaja. da venter jeg litt med dette spillet
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Om du bestiller fra videogamesplus.ca slipper du toll (de merkerpakken med verdi 20$ CAD, og privat avsender).
TommyGun77 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Om du bestiller fra videogamesplus.ca slipper du toll (de merkerpakken med verdi 20$ CAD, og privat avsender). 7746496[/snapback] Må du be de gjøre dette eller gjør de det automatisk hvis en bestiller fra norge?
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Spillet er sonefritt ja (alle UbiSoft-spill til 360 er sonefrie så langt), og videogamesplus.ca sender fra privat automatisk. Ikke noe stress som f.eks. med play-asia.com, hvor du må be dem sette halv pris på pakken.
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Pleier å ligge i postkassen etter en ukes tid (Siste spillet jeg bestilte derfra tok vel 9 dager tror jeg, men da hadde jeg oppgitt feil postnummer og pakken var litt forsinket pga. det)
SuperJan Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Skriver i denna tråden igjen jeg .. Var snakk om Videogamesplus.ca så jeg.. og.. Etter som jeg forsto så var det lettere derfra enn å bestille fra Play-Asia, med tanke på at man må gi beskjed om den tollgrensa. Men gjør Videogamesplus.ca det fullstendig automatisk? Altså.. Jeg kikker på sida. Finner ett spill.. Bestiller, fyller inn opplysninger, og så er det bare og vente? Ikke no mer? Slipper å betale toll? Håper noen som veit tar seg tid til å svare, for jeg sku gjerne hatt flere spill, men orker ikke punge ut 5-600 når jeg kan betale mindre Mvh, Janse Endret 20. januar 2007 av SuperJan
Kjeksmestern Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 En jeg kjenner bestilte derifra og "glemte" å be dem å merke pakken med en verdi under 200, men det gjorde ingenting siden de sender med privat adresse uansett. Så ja, bare å bestill i vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå