Gå til innhold

Hvliken filtype for Xbox360.


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

WMV er vel det eneste formatet den støtter som standard, men TVersity (som det finnes en hjelpetråd for et-eller-annet sted her på forumet) lar deg konvertere filer on the fly, men det krever en rask og stabil linje mellom PC og 360-en, samt en rimelig sprek PC.

Lenke til kommentar

Ikke riktig.. du må trikse litt for å få spillt av andre formater.. Transcode 360 eller vlc360 må til.. noe som krever at maskinen din transcoder andre filtyper (codec) til WMV on-the-fly.. mens den sender til Xbox360en .. Jeg er også interessert i en Avi til WMV converter da jeg finner Transcode360 til å virke litt dårlig over trådløst..

Lenke til kommentar
Men, noen som vet om en fin fin converter som converterer fra .avi osv til WMV?

I bra kvalitet, hadde en før men alle filmene ble ganske "crappy" :cry:

7747381[/snapback]

WinAVIVideo Converter kan konvertere fra .avi til .wmv. Blir umerkbart kvalitetstap, støtter også batch konvertering, slik at du kan la PCen stå å dure mens du er på skolen eller noe ;)

 

Går i rundt 1x convertering hos meg, altså at det tar rundt den lengden filmen er å konvertere den. Da hadde jeg valgt WMV9 DVD Encoding, altså den beste kvaliteten.

 

edit: Bare for å få det avklart.

 

Du kan spille av hva du vil på PCen med de rette codecs, eller VLC o.l.

Skal du spille de av på på samme måte, trenger du en PC med Media Center Edition, og et program som heter Transcode 360 (www.runtime360.com).

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...