Galdrafadr Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Noen som spiller Empires her? http://www.empiresmod.com/ en ganske kul mod som blander strategi elementer med FPS. Det er en commander som bygger base, gjør research, oppgraderer tankser og diverse. Spillerene som løper rundt kan da få ordre av commanderen. Engineers må bygge bygningene som commanderen setter opp. det som og er kult er ranking system, der en får velge oppgraderinger når en når høyere rank. ranking points får man ved å skyte, reparere, heale og ta byggninger. Har spillt det et halvt år nå.. ganke kult synest jeg da. her er en trailer de har lagt, så får dere et innblikk i hvordan spillet er. http://files.moddb.com/5067/download-empir...trailer-high-q/ (53,5 mb)
Håvard Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har starta å ønske meg HL2, nå som jeg ser hvor mange kule modder som har kommet ut. Virka ganske genialt egentlig.
PantZman Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har du testet Natural-Selection til HL1? Det er prikk lik den modden du beskriver nå, bare det befinner seg på romstasjoner o.l. For ikke å glemme at det er Marines (eller humans om du vil) vs Aliens.
Galdrafadr Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Natural selection er genialt! spillte det mykje før. Mange ting er ganske likt ja, men du byggjer ikkje basar i lika stort format. Empires er så mykje større. Nå har eg ikkje spillt Battlefield så mykje, men det kan jo minnast om det og. Ta over strategiske plassar, som ein må byggje refinery på for å skaffe resurse og byggje mogelegheiter i område rundt. Og kjøretøy er noe natural selection ikkje har. kjøyre rundt med jeep, små og store tankser med forskjellige våpen og egenskaper. Eg spelar som oftast som engineer. Eg likar å kunne arbeide for ein commandor, plassere turretar sjølv er også morosamd. Eg likar vel engineer sidan eg spelte det same i Team Fortress. Plus dei kan heale, og seinare revive, falne soldatar. Å plassere desse turretane og radarane på strategiske plassar hjelper det lag kammeratane dine mykje i kampen mot dei andre. Og dei er faktisk ganske gode til å angripe fienden. Byggje mur, så byggjer man ein turret bak muren, og blir muren skoten ned skyter turreten din ner dei som står på den andre sida. Eller du kan reparere den og bruke han som han skal brukast til, nemlig å gi deg noe å snike deg bak.
Enceladus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Dette er noe jeg har lengtet etter. Skal lastes ned og prøves Litt rart at ingen har laget et kommersielt spill basert på denne ideen. Basebygging kombinert med FPS er ihvertfall ikke noe jeg har sett før. Husker jeg ble skuffet over at dette ikke var mulig i C&C Renegade. Endret 18. januar 2007 av Gammelsko
Galdrafadr Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 SAVAGE: The Battle for Newerth hadde jo strategielementer med firstpersonshooter / thirdpersonshooter.. 2eren er under utvikling (tror eg). Ganske kult dette og, men eg blei fort lei av det.
Lettmel Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Noen som husker Battlezone I-II? DET var tider. En nyutgivelse av de spillene tror jeg ville ha blitt en suksess, ihvertfall med de multiplayerkampene en kunne få til når det var "basebyggemodus". Og var kult det med at en kunne stikke ut av skipet en tur hvis en ville
Galdrafadr Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 noen som spiller denne moden? eg føler det altid er tomt på serverene. spillet trenger sårt nye spillere, ellers dør dette fantastiske spillet ut! Tror di holder på med en ny patch, kommer vel ut om ikke så alt for lenge til (håper eg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå