Gå til innhold

Annbefaling av Server (Med modne spillere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min erfaring fra scarshield legion er at drittungene bare ser rp-PVP delen av servertypen og liksom overser den mer viktige RP delen av servernavnet.

Vil du ha mer modne spillere, still til en ren PvE RP Server. Så slipper du iallefall drittungene som bare vil ganke.

også leaver du selvsagt general chat som første tingen du gjør inne på serveren.

Men bare gå til en RP server om du er klar for RP!

7746054[/snapback]

MrLee, har du entra portalen? :)

Skrevet (endret)

Var bare en rask tur innom, ble for mye folk på en gang, så jeg rerolla blood elf for å se Silvermoon...

Endret av MrLee
Skrevet

Sliter med det samme problemet på emerald dream. Bare drittunger som herjer. Vil gjerne ha en server med hvertfall 25+ spiller pve da! Fant durotar på us server som er veldig bra. Det eneste problemet er at jeg må få tak i meg en us utgave av spillet og der jo veldig kjipt. Så hvis noen har noen forslag om en god server med voksne mennesker blir jeg gjerne med. Starter gjerne en ny char der med bc!

Skrevet

Jeg vil tro at du vil finne flest modne spillere på PvE- og RP-servere. En annen ting jeg ble oppmerksom på i posten din, var at du hadde sjekket realm forums. Realm forums er som oftest bare svada og trolling. Det reflekterer i liten grad hvordan spillere flest er, dog det kan gi en indikator på hvilken type humor som råder der.

Skrevet (endret)
Var bare en rask tur innom, ble for mye folk på en gang, så jeg rerolla blood elf for å se Silvermoon...

7746716[/snapback]

Ok, om du ser en orc rogue ved navn Chiba der inne på peninsulaen, må du hilse på. Hun hilser blidt tilbake. Navnet på din char?

Endret av AvieN
Skrevet

jeg lurer på, hvorfor kunne ikke blizzard laget 2-3 store servere, altså server som har plass til ca 50 000 spillere mot 15 000 som er i dag.

da ville det blitt mer folk og guilder ville blitt mer poppulære osv osv.

selfølgelig så er det fair at muligens blizzard vil legge på 20-30 kroner mer i mnd for å spille på den servern. men det er kanskje et forslag å komme med til blizzard, er det ikke?

Skrevet (endret)

Sjekk ut RP PVE servere du Stargazer.

Miljøet og oppførselen der er som himmel i forhold til helvete man har på pvp servere.

Etter 8 måneder på pvp realm med RL venner valgte jeg å rerolle.

Angrer ikke et sekund. Generelt er flesteparten på slike servere veldig mature.

En og annen idiot finner du jo der og, men etter min mening i mindre grad.

Har likt meg utrolig godt på en slik server nå i akkurat et år.

Bare husk på om du velger en slik server å lese reglene, før du begynner å spille. :)

Endret av Darkrevan
Skrevet (endret)
Grim Batol, fytte for en drittserver. Norske små fjortiser som gjør meg kvalm. Ikke spill ally der, spiller der kun pga. venner.

7747258[/snapback]

Var på Burning Legion før.

Grunnet problemene før Jul i 2005 (Burning Legion hadde store problemer i 5 uker) valgte jeg å flytte til Grim Batol.

Samme gjorde noen RL venner.

Jeg har slutta å spille charen jeg har der. Kamerata mine flytta til Tarren Mill da Blizzard åpna for flytting dit.

Kommer aldri til å spille der igjen. Helt enig med deg.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Heia!

Jeg er en jente på 31 som spiller på RP server, det var et bevisst valg da jeg begynte å spille i 2005. Etter over 1 år med pause fra wow er jeg nå tilbake :) Jeg spiller på server Earthen Ring og har nettopp startet en ny char på Dragonblight (normal server). Det er mulig jeg prøver ut den nye RP serveren i BC. Jeg freelanser nå,men kunne gjerne tenkt meg å joine et voksent guild.

Skrevet

7746716[/snapback]

Ok, om du ser en orc rogue ved navn Chiba der inne på peninsulaen, må du hilse på. Hun hilser blidt tilbake. Navnet på din char?

7747232[/snapback]

på hvilken server? :p Jeg starta på The Sha'tar...

Skrevet
Server (Med modne spillere)

Finnes denne så si ifra til meg, btw det er en liten fordel med å spille horde er mye mindre kids der en på alliance :yes: får se etter hvert hvordan det blir siden vi har fått B-elf :nei:

Skrevet
Server (Med modne spillere)

Finnes denne så si ifra til meg, btw det er en liten fordel med å spille horde er mye mindre kids der en på alliance :yes: får se etter hvert hvordan det blir siden vi har fått B-elf :nei:

7747512[/snapback]

Både det med Blood Elfs og faktumet at mange Alliance spillere har rerollet, gjør at forskjellen ikke er så stor mer.

Legger også til at på RP PVE servere er Alliance spillere en god del mer mature.

Guilden jeg er med i har 70 medlemer. Average er 25 år.

Flesteparten av "kidza" oppfører seg også over gjennomsnitte.

Skrevet

kan jo si at du har hatt flaks, men jeg klarer ikke RP servere... Blir for seriøst for meg. Og pve er så kjipt for du kan ikke bare drepe hvem du har lyst til når det passer

Skrevet

Det du sier der var hva jeg ville komme bort fra.

Var lei av å tilbringe tiden min i et spill med å løpe rundt i STV som ghost under lvl.

Fant det lite givende. Samme med å bli drept da man var i kamp med mobs, så kom noen og drepte meg bare for faenskap.

Vel, jeg er ikke en person som liker å ødelgge og gjøre faenskap for andre.

Siden det er et mere mature miljø på RP PVE servere, er jeg kanskje for voksen av meg til pvp miljøer.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Sjekk ut RP PVE servere du Stargazer.

Miljøet og oppførselen der er som himmel i forhold til helvete man har på pvp servere.

Etter 8 måneder på pvp realm med RL venner valgte jeg å rerolle.

Angrer ikke et sekund. Generelt er flesteparten på slike servere veldig mature.

En og annen idiot finner du jo der og, men etter min mening i mindre grad.

Har likt meg utrolig godt på en slik server nå i akkurat et år.

Bare husk på om du velger en slik server å lese reglene, før du begynner å spille. :)

7747377[/snapback]

Jeg skulle gjerne valgt en RP PvP server, men ettersom man finner folk der som heter LOLKING, ORLYLOL, osv. føler jeg at Blizzard ikke håndhever regler og slikt godt nok til at det skal være stor vits. I tillegg frykter jeg personer som tror RPPvP står for "REALLY POWERFUL PVP", og at disse serverene derfor er like ille som enhver annen.
Skrevet
Hadde vært knall med en oldboys server, feks 25+, men det lar seg nokk ikke gjennomføre

7745188[/snapback]

Det hadde vært noe. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...