Gå til innhold

Jeg trenger banankostyme!


b0berg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tviler sterkt på at du kan få tak i et banankostyme i norge, med mindre du er heldig og finner noen som selger brukt. om du er villig til å bestille fra usa kan du sikkert finne et flott kostyme på den måten, men det blir fort veldig dyrt, og det tar nok minst en måned før du kan vente deg å få det levert.

 

det beste er nok å prøve å lage noe selv ved aktiv bruk av filt, stoff, isopor, lim osv. tror ikke det skulle være så altfor vanskelig, og om du spør noen du kjenner som er bra på sånt så er de sikkert villige til å hjelpe deg. her har du noen tips fra en med samme "problem".

Lenke til kommentar
jeg tviler sterkt på at du kan få tak i et banankostyme i norge, med mindre du er heldig og finner noen som selger brukt. om du er villig til å bestille fra usa kan du sikkert finne et flott kostyme på den måten, men det blir fort veldig dyrt, og det tar nok minst en måned før du kan vente deg å få det levert.

 

det beste er nok å prøve å lage noe selv ved aktiv bruk av filt, stoff, isopor, lim osv. tror ikke det skulle være så altfor vanskelig, og om du spør noen du kjenner som er bra på sånt så er de sikkert villige til å hjelpe deg. her har du noen tips fra en med samme "problem".

7741331[/snapback]

 

 

På eBay kan du kjøpe det jo....det er jo linket til en auksjon der ;)

Lenke til kommentar
jeg tviler sterkt på at du kan få tak i et banankostyme i norge, med mindre du er heldig og finner noen som selger brukt. om du er villig til å bestille fra usa kan du sikkert finne et flott kostyme på den måten, men det blir fort veldig dyrt, og det tar nok minst en måned før du kan vente deg å få det levert.

 

det beste er nok å prøve å lage noe selv ved aktiv bruk av filt, stoff, isopor, lim osv. tror ikke det skulle være så altfor vanskelig, og om du spør noen du kjenner som er bra på sånt så er de sikkert villige til å hjelpe deg. her har du noen tips fra en med samme "problem".

7741331[/snapback]

 

 

På eBay kan du kjøpe det jo....det er jo linket til en auksjon der ;)

7741424[/snapback]

og det skrev jeg også, men det koster nær tre hundre, pluss et par hundre i frakt, i tillegg til tollgebyrer og gebyrgebyrer, og det bruker også å ta litt tid før man får sånt fra usa.

Lenke til kommentar
Eventuelt hør med en banaprodusent, mulig de har noe reklame-greier.

7741706[/snapback]

 

blir kanskje vannskelig å høre med en bananprodusent da vi bor i Norge, men en importør eller lignende har nok noe slik lignende...

 

;)

7741724[/snapback]

har du ikke sett alle bananåkrene rundt om kring i norge? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...