Christian86 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Fikk låne et spill av bestevenninen min, som jeg leverte tilbake på søndag. Når hun satte seg ned i går så begynte maskinen hennes å henge, og det ble konstantert at spillet var så oppripet at det var ubrukelig. Nå er det slik at jeg vet at spillet mer eller mindre fungerte smertefritt, med unntak av noe små lags under spilling hos meg, og det ble lagt pent tilbake etter bruk i esken. Jeg har lagt xboxen flat på tv-bordet (under tv'en i et eget avluk) og den ble ikke ristet på eller noe, så det jeg lurer på er; hva er sjansen for at xbox'en min ødela spillet? (har forsåvidt sagt til henne at jeg med glede tar spillet til butikken for å prate med dem, men hun vil ikke fordi hun ikke er 100% sikker på at det er min skyld)
TerraMan Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Egentlig så godt som ikke-eksisterende dersom maskinen er brukt i følge oppgitte retningslinjer som at den ikke skal flyttes under bruk, plasseres på et stødig underlag etc. Så lenge dette er gjort er det lite av deler innvendig i maskinen som kan komme borti plata. På tidligere utgaver av PS2 var det en kabel (eller noe lignende) innvendig som faktisk var for lang og som kom borti undersiden av platen, og dermed laget riper. Dette ble dog fikset rimelig fort.. Er nok bedre å ta kontakt med distributøren av spillet og spørre om de har noen bytte ordning for defekte plater. Electronic Arts tilbyr i hvertfall dette.
Tandamram Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hvordan er formen på ripete? Er det på kryss og tvers eller er de i "takt" med disken?
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har en kamerat som har en xbox som ødelegger både dvd'er og cd'er. Den blir også brukt som den skal. Sett inn en disk, og vips så er den ripete og ødelagt.
Christian86 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 Hvordan er formen på ripete? Er det på kryss og tvers eller er de i "takt" med disken? 7739192[/snapback] hennes beskrivelse "som om noen hadde tatt en blyant å rispet den opp skikkelig!"
Breiker Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 det er egentlig bare å brenne en cd med musikk eller no.. så dytter du den inn i xboxn.. det skal vel fungerer da det også er en dvdspiller i xbox'n. Fyr opp cdn og ta noen tester
Robert. Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Xbox 360 er ikke noe snill.. Lager mye riper i cden.
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Xbox 360 er ikke noe snill.. Lager mye riper i cden. 7740116[/snapback] Hvis man flytter på den da.. Du skal ikke flytte på konsollen mens du spiller, skal du? Endret 17. januar 2007 av Bundy
lonnj89 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Xbox 360 er ikke noe snill.. Lager mye riper i cden. 7740116[/snapback] Hvis man flytter på den da.. Du skal ikke flytte på konsollen mens du spiller, skal du? 7740130[/snapback] men dessverre finns det folk som gjør det
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Xbox 360 er ikke noe snill.. Lager mye riper i cden. 7740116[/snapback] Bra at spillene kommer på dvd-disker da...
Amored Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har aldri opplevd at den lager riper i spillene mine. Ikke DVD-filmene mine heller. Da hadde jeg i såfall kasta den ut.
Zappza Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har heller ikke opplevd noe sånt med min. Men en viss CD-brenner som jeg har hatt derimot. 3-4 plater ble knust inni den =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå