Gå til innhold

selle pcen min? hvor mye?


Anbefalte innlegg

Hei, eg har tenkt å selle pc'en eg har nå åsså kjøpe am2 eller Intel Core 2 Duo.

Men eg gidder ikke kjøpe nye viss eg nesten ikke får noe for den. Kjupte den for 1,5 år siden for 11000kr.

Men her er oppsettet:

 

Samsung 250gb SATA2

TwinMOS pc3200 2048mb ram

Asus A8N32-SLI Deluxe (oppgradert)

amd athlon 64 3500+

sapphire radeon x800

thermaltake xp-90 cpu kjøler

dvd-brenner

400w chieftec strømforsyning

chieftec mesh medium tower med vindu

 

Tar imot seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
enig med pizzafordi, jeg merker at AM2 ikke er så mye bedre enn vanlig 939. men som sagt core 2 duo er annen sak, vis du er gla i å klokke ville jeg forsatt beholdt den pcen du har, men kanskje en liten update med skjermkort og kanskje et annet kabinett :p

7738084[/snapback]

 

Kabinette er dritt kult jo.. hater Lian li, di e jo dritt stygge.. er kjempe fornøyd med det.. men hva er galt med skjermkorte?

Lenke til kommentar

ble litt feil sagt.. men han eine sa at eg burde skifte kabinett.. jaja snakke ikke mer om det nå. men eg tror ikke eg gidde selle den viss eg bare får 5000kr for an. men hvor mye må eg ut med for å få et bedre skjermkort? ga jo over 2000kr når det va nytt.

Lenke til kommentar
Hei, eg har tenkt å selle pc'en eg har nå åsså kjøpe am2 eller Intel Core 2 Duo.

Men eg gidder ikke kjøpe nye viss eg nesten ikke får noe for den. Kjupte den for 1,5 år siden for 11000kr.

Men her er oppsettet:

 

Samsung 250gb SATA2

TwinMOS pc3200 2048mb ram

Asus A8N32-SLI Deluxe  (oppgradert)

amd athlon 64 3500+

sapphire radeon x800

thermaltake xp-90 cpu kjøler

dvd-brenner

400w chieftec strømforsyning

chieftec mesh medium tower med vindu

 

Tar imot seriøse svar.

7736472[/snapback]

 

Er lite vits i å selge den. Ta heller en liten oppgradering. En Dual Core CPU, som i tillegg er litt raskere enn den du har, og nytt skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...