Gå til innhold

Hvem eier Dark Portal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Grim Batol var det Alliance som eide portalen hele kvelden, helt til klokken ble omtrent 23:15-ish og alle Alliance logget av for å kjøpe TBC. :p Da kom Horde og overtok og holdt portalen utover natten. ^^

 

(jeg hadde strategisk plassert meg selv på toppen av portalen før jeg dro ut og sikret meg TBC, slik at når jeg logget inn igjen kunne jeg bare droppe ned og inn i portalen uten plagsomme gankende hordes. :p )

Lenke til kommentar
Argent Dawn var ganske nøytral, tror jeg :)

7731133[/snapback]

 

Ikke med Ashbringer på ryggen, pff har brent meg på det så mange ganger, feks. HS i LHC med våpen equipped :D

7732333[/snapback]

 

Når jeg leser innlegget ditt så oppfatter jeg raskt to ting:

 

1. Du visste godt at han mente Argent Dawn SERVEREN.

2. Du måtte bare skryte til alle om at du har Ashbringer.

Lenke til kommentar
Argent Dawn var ganske nøytral, tror jeg :)

7731133[/snapback]

 

Ikke med Ashbringer på ryggen, pff har brent meg på det så mange ganger, feks. HS i LHC med våpen equipped :D

7732333[/snapback]

 

Når jeg leser innlegget ditt så oppfatter jeg raskt to ting:

 

1. Du visste godt at han mente Argent Dawn SERVEREN.

2. Du måtte bare skryte til alle om at du har Ashbringer.

7732341[/snapback]

 

1. Nei, jeg leste det raskt å trodde han mente AD, at de ga F i hvem som ganket hvem, så da syntes jeg det var artig da alle AD gikk på meg.

 

2. Rett etter jeg hadde skrevet, tenkte jeg nå kommer det sikkert en fjortis pelle som komentere akkurat det. Så isteden for å se morsomheten i å bli oneshotta etter HS, opptil flere ganger. Så er du en person som bare MÅ kommentere alle som antyder at de har noe som helst "item" som er "superior" til noe du kan få tak i. Men det å være glad på andres vegne er kanskje ikke en av dine kvaliteter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...