Gå til innhold

WOW avhengighet på P3


Anbefalte innlegg

jaja, stakkars jente, var bra ho fikk slutta da. kanskje dem skulla intervjua noen som klarer å beherske seg og spille samtidig, pluss ha et liv ved siden av?

 

jeg har jobb, kone, baby, hus, osv, og spiller wow masssssse!   :)

7729778[/snapback]

 

kona de må jo hate deg.... :p

7729812[/snapback]

 

hehe, forskjell på å spille 5 timer istrekk enn å spille 1-2 timer istrekk,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner meg igjen.. Det endte med at jeg måtta dra til en sånn rusmisbrukercamp (nei jeg er ingen rusmisbruker) hvor jeg kjedet livet av meg da det IKKE hadde noe med mine problemer å gjøre. Men det gikk opp for meg når jeg dro derifra. WoW tok over for skole og alt i nesten et halvt skoleår. Men det var vel også litt mobbing i bildet. Startet i 10ende klasse etter sommerferien og har hatt kontroll på det siden. Mye takket være en fin raidgruppe som synes det er helt greit med jobb/skole eller man bare ikke gidder, og slutt med mobbingen.

Lenke til kommentar

Man må jo klare å begrense seg. Selv om man raider behøver det ikke gå ut over fritida, man kan jo dra på de raidene man har lyst til, og de tar bare noen timer på kvelden.

 

Noe annet er det vel når man levler, som nå ved lanseringa av TBC. Blir vel litt ekstra spilling på den Gnome locken da :) Men det tar aldri helt av, synes ikke WoW er så nytt og spennende lengre. Men blir jo sikkert litt fart de nærmeste dagene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...