Kimelimm Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Hei! Jeg må nødt til å lage et spill til et reklame kurs på skolen, det må ikke være et KJEMPE spill, men må da se litt bra ut... Noen som har en idè? Takker for svar! PS: Jeg kan ikke så mye script! Er evt FPSCreator noe rba=? EDIT: Skal prøve FPSCreator! kom med fler forslag da! Endret 15. januar 2007 av Kimelimm
djgudleif Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Game Maker! Tar kanskje en stund å lære da.
Kimelimm Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Vanlig ungdomskole, Gamemaker har jeg holdt på med i 1 år, så tar heller og tester FPSCreator!
Bjonski Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 vanlig ungdomskole og du skal lage spill? Og hvis du har holdt på med Game Maker i 1år.. hvorfor ikke fortsette?
Kimelimm Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Får jeg gidder ikke å lage slappe 2d spill 3d FPS med FPS Creator! Ganske bra program, annbefales!
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Så kommer spørsmålet. Om du allerede har bestemt deg, hva er det du lurer på ?
Kimelimm Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Vel, er det noen gratis models til FPS Creator? Og er det noen som har idèer m hva jeg kan bruke i spill?
Armageddon Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg husker jeg og laga spill på ungdomsskolen, i et kunst og håndtverk prosjekt. Det ble ikke så veldig bra, men jeg fikk likevel god karakter pga en bra idé..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå