andir Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Har spilt ca. 4-5 timer av Mask of the Betrayer, og hvis spillet holder samme standard resten av veien, så er det lett det beste rollespillet fra 2000 og opp som jeg har spilt. Hittil, i alle fall.
Piratpjokken Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Denne var vanskelig.. Det må vel bli en delt plass mellom GW serien og NWN spillene (med xp's) Og på andreplass? Nei.. Det er bare GW og NWN som har tatt meg! Edit: Nei vent nå! KotOR er selvsagt en andreplass Oblivion (og morrowind) og baldurs gate, nei.. Bare vent litt så skal jeg tørke det som er igjen av dem under skosålene mine Endret 1. oktober 2007 av Petersk91
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 KotOR og Oblivion. Knights of the Old Republic ligger høyt på favorittspillisten generelt
eught Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura (2001). Ikke at jeg har spilt så enormt mange RPG-spill siden da, men det er utvilsomt det beste. I dybde, dialog og historieutvikling kan dette spillet fint konkurrere med Fallout.
Myagos Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 1. Baldurs Gate 2 2. Gothic 2 3. Neverwinter nights 2
2ball_ Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Oblivion, Gothic 3 og Fable (geder meg sykt til 2.) mener at sistnevnte var 15-25 timer for kort... det skal ta lenger enn 14 timer å "runne" et spill første gangen....(?)
Wolfsbane68 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Baldurs Gate II: ToB Morrowind KotOR 1 & 2 The Mask of the Betrayer: NWN 2 expansion pack (siden igår )
FJERNET111 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Baldur's Gate II (med expansion osv) Ingen andre RPG-spil etter 2000 som er i nærheten av dette spillet i det hele tatt. Sånn sett så la BG-spillene (og PT) listen for høyt da alt etterpå bare er dritt til sammenligning. Håper dog at det en gang kommer et spill som er i nærheten.
Anthropod Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva om trådstarter oppdaterer første post med alle forslagene folk kommer med. Kanskje til og med teller hvor ofte hvert spill blir nevnt? Mine forslag for hver rpg sjanger: FPS RPG: Deus Ex 1 Hack'n slash RPG: ---- Turnedbased strategi (TBS) RPG: Age of Wonders II MMORPG: World of Warcraft
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Hva om trådstarter oppdaterer første post med alle forslagene folk kommer med. Kanskje til og med teller hvor ofte hvert spill blir nevnt? Da kan jo du lage listen for han, slik at han ikke trenger å telle de første sidene.
Saggy Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Rent RPG: Baldurs Gate 2. Ingen over, ingen ved siden. Oblivion go home. Hack&Slash: Diablo 2 + Exp. pack Det fins ærlig talt ikke noe annet godt hack 'n' slash spill etter 2000. Action RPG: DeusEx (ikke den råtne 2ern...) Tidenes Cyber Punk story. Endret 2. oktober 2007 av Saggy
Gonzolaz Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Dette er egentlig ganske vanskelig, finnes flere sterke kandidater, elsker Morrowind, Kotor 1&2, Deus Ex, Gothic 1&2. Men den største, DET Største RPG spillet noensinne vil nok for meg forbli Baldurs Gate 2: Shadow of Amn, med eller uten expansion pack. Herre for et spill.
Neppe Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Gotich 2 7726539[/snapback] Grenser på hvor tysk det spillet er. Tror jeg kanskje legger meg på Gothic 2 eller Morrowind
Bluesummers Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 ønsker meg høyere oppløsning på planescape torment. Det er et utrolig bra spill, problemet er at det er en pain in the ass å spille det pga. den lave oppløsningen.
Zetheus Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Tidenes RPG: - Final Fantasy VII Hack 'n Slash: - Diablo 2 LoD MMORPG: - Final Fantasy XI Har ellers veldig sansen for FFVIII, XI, Oblivion, Morrowind, NWN. Edit: FFVII er vel fra tidligere enn 2000 kanskje...? Endret 4. oktober 2007 av Ragnarok
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det er nok eldre enn 2000 ja. 1998 ellerno tror jeg.
Bruktbilen Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) FFVII kom ut i 1998. H&S: Diablo 2: Lod uten tvil. MMORPG: World of Warcraft RPG: Baldurs Gate 2, er liten tvil om det. Oblivion er også et bra spill. Endret 4. oktober 2007 av Bruktbilen
huf Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 ønsker meg høyere oppløsning på planescape torment. Det er et utrolig bra spill, problemet er at det er en pain in the ass å spille det pga. den lave oppløsningen. 9633376[/snapback] Ynskjer meg det same i Arcanum. Fantastisk spel foruten om det. On-topic: Beste RPG etter 2000? Lett. Baldur's Gate 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå